Written by AbangNara | July 20th, 2018

Tular di laman sosial sekarang para selebriti melakukan #KekeChallenge. Aksi yang bermula dengan turun dari kereta kemudian terus menari di luar kereta sambil bergerak mengikut pergerakan kereta itu kini menjadi bualan ramai. Ramai selebriti tempatan yang turut sama ter’pengaruh’ dan memuatnaik video mereka melakukan aksi ini. Yang kelakar pun ada, yang comel pun ada, yang sempoi pun ada.

keke challenge

Apa-apa pun diingatkan agar semua yang ingin melakukan #KekeChallenge ini agar berhati-hati dan memastikan keadaan sekeliling selamat terlebih dahulu. Yang penting pastikan si pemandu sentiasa peka dengan apa yang ada di depan mereka. Tak mahulah jadi sesuatu yang tidak diiinginkan. Apa-apa pun, jom kita layan #KekeChallenge oleh para selebriti tempatan:-

1. Fatin Afeefa

A post shared by Khaleesi (@fatinafeefa) on

2. Tauke Jambu

3. Siti Sarah

4. Haiza

5. Johan ERA

6. Ariff Jiwa Asyraff

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to Siti Sarah, Fatin Afeefa, Johan, Tauke Jambu & Ramai Lagi Selebriti Malaysia Mula Lakukan #KekeChallenge

  1. Adaakukesah says:

    Ramai betul artis malaysia terencat akal

    49

    1
  2. kikisskakikukukakaku says:

    HURM , yang si ariff jiwa ni pun nak jugek ye..
    sape mak pak die ni ek ..
    semua family nk gile glamor katekoooo…

    16

    2
  3. Pok De says:

    Hari tu artis bertudung si emma maembong dok terkinja2 menari dengan kawan tapi mesra dia tu, habbih netizen bahan walaupun nampak sipi2 je dada dia.. patutnya siti sarah amik iktibar sebab dia pun bertudung. Terliuk lentok dah macam ular kena palu.. terselah dada membukit, takde perasaan malu ke?? Yang tak bertudung tu, tak yah citerlah. Memang aurat tak tutup pun..

    Sudah2lah.., mana2 artis yg duk canang kata dah berubah, fikir2lah dulu sebelum buat sesuatu samada tindakan. Pekerti biar selari dengan penghijrahan..

    37

    0
  4. Anonymous says:

    ini menunjuk kan artis2 Malaysia otak dorang letak kat kepala lutut.(tak smua artis la.ada yg cerdik jugak)..:))

    1

    2
  5. nok gebuzzz says:

    benda yg x masuk akal ni la yg org suke nak buat….kengkonon org tu buat comel yg lain pon nak ikut la comel…tapi x tau maki dpt.

    8

    0
  6. Anonymous says:

    stop this madness!

    7

    0
  7. Anonymous says:

    sanggup layan berjam2 dlm youtube nk belajar tarian ..”kiki do you love me dance challange..”,
    bila x dpt selagi tu berjam2 nk buat latihan, dh ada sikit, mulalah nk viral..kalau dh betul “sebijik” ok jugak..ni tarian mcm cicak tertiba msuk seluar.

    buatlah betul2, malaysia ni mana ada penari yg bagus.

    7

    0
    • Anonymous says:

      kan… style pun bodo2 sebuk keke challenge…
      so far aku suka tgk keke abam&toke ade nasihat di situ… keke smpi langgar org lalu

      4

      0
  8. Wekkkkkkk says:

    Yg paling gedik fatin..
    Yg paling kelakar siti sarah..suaminya mrh..tinggalkn sarah di belakang..
    Itulh..x dgr ckp lagi..kta shuib
    Keke…lgi…keke lgi
    Wakakaka

    7

    0
    • Anonymous says:

      ha ah betul…yg paling kelakar Siti Sarah…comel pun ada…
      Fatin nmpk sgt kegedikannya…
      haiza pun sama…gedik
      tauke dgn abam kelakar

      2

      0
    • Minah membawang says:

      Sarah plg lawak..siap kne mrh ngn suip..suke sgt ngikut org..kiki kiki..kiki ape,kikilala??hahahaha

      4

      0
  9. Thumbs up says:

    Yg bes tu pndai tgk dlu org ade ke x sblm mnari.ooohhhh..pndai mlu ye.yg pdan mka ct sarah la..klu aku lki dia mlu gler bni trknja2 mcm mnx sex.

    2

    1
  10. Anonymous says:

    Artis Melayu semuanya SAMPAH!

    5

    0
  11. Kak Teh says:

    Nmpk sgt buat aksi murah tunjukkn kat org..bila org kecam mula la byk alasan..yg lelaki kira ok lg..yg pompuan tu ..ish ish..x heran kot sb artiskn byk yg mabuk ketum..

    4

    0

Leave a Comment

Optional