December 3rd, 2015

Apabila berita tentang Datuk Siti Nurhaliza yang keguguran selepas dua bulan hamil, media sosial dibanjiri dengan ucapan agar penyanyi itu bertabah dan ramai mendoakan kesejahteraan beliau.

Namun, masih ada pihak yang mempunyai kritikan tersendiri terhadap Siti Nurhaliza. Walaubagaimanapun, salah satu komen daripada pengguna Twitter yang menuduh menyanyi adalah punca penyanyi kesayangan ramai itu keguguran mencuri perhatian seluruh rakyat Malaysia.

Ada yang beranggapan ia adalah satu kenyataan yang agak kurang ajar dan tidak percaya pada ketentuan Allah SWT.

Setelah ia menjadi viral, individu yang menggunakan nama ForHarmony di Twitternya telah tampil memohon maaf kepada Siti Nurhaliza berhubung kenyataan beliau sebelum ini.

Enggan terus memanjangkan perkara berkenaan, permohonan maaf mak cik tersebut disambut baik oleh Siti Nurhaliza. Buat beliau, setiap manusia itu akan melakukan kesilapan dalam hidupnya dan kita harus saling memahami untuk melihat setiap kekurangan yang ada pada diri kita.

Erm, meskipun dilanda dengan ujian yang agak besar Siti Nurhaliza tetap mampu untuk tersenyum menghadapi segala kontroversi. Iyalah, kalau berdendam pun apa faedah yang kita dapat bukan?

Sumber Berita: Berita Harian


Comments are closed.

Loading...