April 10th, 2009

siti nurhaliza siti saerah

Pertama kali kami tengok gambar ini memang mengelirukan. Sampai sekarang masih tak dapat nak agak siapa sebenarnya wanita yang sedang memegang bayi tersebut.

Pada mulanya kami ingat mungkin Siti Nurhaliza kot sebab Dato’ K pun ada kat situ. Tapi bila tengok lama-lama terasa macam Siti Saerah pun ada jugak sebab saiz badannya yang agak mengelirukan.

Jadi nak mintak tolong anda semua kenalpasti siapakah wanita yang memegang bayi di dalam gambar tersebut. Siti Nurhaliza ke Siti Saerah? Kami dah pening kepala memikirkannya.

Ada satu lagi gambar seperti di atas jika anda meneruskan membaca artikel ini. Mungkin lepas tengok gambar lagi satu senang sikit nak buat tekaan.

P.S: Hensem jugak Dato’ K nie. Patutlah Siti pun cair.

siti nurhaliza siti saerah


Comments are closed.

Loading...