Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Siti Nurhaliza Ke Siti Saerah Ni? Saiz Badan Mengelirukan

siti nurhaliza siti saerah

Pertama kali kami tengok gambar ini memang mengelirukan. Sampai sekarang masih tak dapat nak agak siapa sebenarnya wanita yang sedang memegang bayi tersebut.

Pada mulanya kami ingat mungkin Siti Nurhaliza kot sebab Dato’ K pun ada kat situ. Tapi bila tengok lama-lama terasa macam Siti Saerah pun ada jugak sebab saiz badannya yang agak mengelirukan.

Advertisement

Jadi nak mintak tolong anda semua kenalpasti siapakah wanita yang memegang bayi di dalam gambar tersebut. Siti Nurhaliza ke Siti Saerah? Kami dah pening kepala memikirkannya.

Ada satu lagi gambar seperti di atas jika anda meneruskan membaca artikel ini. Mungkin lepas tengok gambar lagi satu senang sikit nak buat tekaan.

P.S: Hensem jugak Dato’ K nie. Patutlah Siti pun cair.

siti nurhaliza siti saerah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top