Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sis Tak Ada Masalah Gaduh Dengan Bekas Laki Sis, Orang Yang Buat Cerita – Rita Rudaini

Kisah perceraian Rita Rudaini dan pemain bola sepak Aidil Zafuan sebelum ini penuh dengan kontroversi dan mendapat perhatian yang hangat lebih-lebih lagi dengan episod tuntutan nafkah bagi anak-anak mereka.

Advertisement

Namun disebalik segala konflik yang berlaku, Rita mengatakan beliau sebenarnya tidak pernah mempunyai masalah ataupun bersengketa dengan bekas suaminya. Orang ramai yang sengaja mengada-adakan cerita hubungan mereka tidak baik.

Menerusi muat naik terbaru beliau di Instagram, Rita turut menyertakan foto ‘throwback’ Aidil bersama dua orang cahaya mata mereka sewaktu kecil.

Pada masa yang sama, beliau sempat membidas kritikan sesetengah pihak yang mengkritik dan mempersoalkan mengapa beliau terlalu ingin menunjuk dan gigih menghantar anak-anaknya untuk bermain bola sepak.

Advertisement

Rita berharap dengan penjelasan panjang lebar ini, tiada lagi  pihak yang akan terus mencari kesalahan dan mempertikaikan setiap apa yang beliau lakukan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. Noah

    November 25, 2018 at 2:55 pm

    I don’t think she is neither seeking attention nor she can’t move on. Probably she is hurt so bad that she acted this way. Why can’t people just let her rant.

  2. Amama

    November 10, 2018 at 7:11 pm

    Saya doakan semoga Rita dan Aidil dah berbaik Anak2 lelakinya sedang membesar perlukan father figure dalam hidup mereka. Amin. Dilaknati lah mereka yang cuba menghalang Aidil untuk berjumpa anak2nya.

    • ritrad

      November 12, 2018 at 12:09 pm

      berbelit belit cite kau Rita…dah biasa auto kan….ahhh..ahhh..klaw lah dri dulu perangai kau tu bleh ubahhhhh…maybe.lain cite plak…
      sapa yg halang bapak dia jumpa anak…Rita jugak… mcam2 syarat kau bagi…yang x blh belah tu.. bila Aidil nak jumpa anak dia mesti ada sekali..haaaa..ngok ngek betul ppuan ni…
      aku x caye 1000++% ngan ppuan ni…adalah lah tu story dia selepas ni….wait & seee arrr…

  3. Beau

    November 10, 2018 at 6:44 pm

    Tak habis2 rita nih..patutlah aidil tinggalkan. Bahasa kampung tak jaga hati belah sana. Tak payahlah cakap byk, gambar pun takdak pakai yg lama. Delusional

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top