Written by AbangNara | February 24th, 2011

heliza helmi cuma aku

Terujanya bila dengar lagu Cuma Aku Heliza Helmi nie. Bukan sebab dia comel ye tapi sebab memang lagu nie best. Lirik, melodi dan suara Heliza memang masuk sangat dengan lagu nie. Abang Nara suka. Untuk pengetahuan, tiap-tiap pagi sebelum pergi kerja akan tengok video klip Heliza Helmi Cuma Aku kat bawah nie untuk kasik bersemangat sikit:-

Minggu lepas Abang Nara telah pun berjumpa dengan Heliza face to face. Sempat jugaklah berborak sekejap. Kagum Abang Nara dengan semangat businesswoman yang ditunjukkan oleh Heliza. Heliza bukan sekadar ada jual baju sendiri, tapi dah start menjual novel. Nanti Abang Nara akan buat satu entri khas pertemuan Abang Nara dan Heliza. Yang penting Heliza memang sangat mesra dan friendly.

Untuk perkembangan terkini Heliza, sila Like Facebook Heliza Helmi dan follow Twitter Heliza Helmi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.