Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Siapakah Yang Akan Tersingkir Minggu Ini Di Konsert Mania?

Setiap malam Sabtu, Abang Nara pasti tidak akan terlepas menyaksikan konsert Mania. Bukan senang mahu melihat nama-nama besar di dalam industri nyanyian berentap. Setakat ini, feveret Abang Nara tak lain tak bukan ialah Hafiz. Setiap minggu persembahan Hafiz tidak mengecewakan.

hafiz

Advertisement

Minggu lalu menyaksikan 2 kumpulan iaitu Estranged dan Kristal tersingkir daripada Mania. Dan ketika artikel ini ditulis, Aril sedang mendahului dengan undian sebanyak 32%. Namun seperti yang kita semua tahu, walaupun berada di tempat pertama ketika ini, semuanya tidak bermakna ketika penyingkiran diumumkan kelak.

mania baru

Dan minggu ini bakal menyaksikan setiap peserta Mania menyanyikan 2 buah lagu. Senarai lagunya adalah:-

EMPAYAR M. NASIR

NO ARTIST SONG
1. SHILA AMZAH ANGGAPANMU (ZIANA ZAIN)

Advertisement

IM ALIVE (CELINE DION)

 

2. HAZAMA SEKUNTUM MAWAR MERAH (ALLEYCATS)

KISAH KAU DAN AKU MERAH (ALLEYCATS)

 

3. STACY FANTASIA BULAN MADU (SEARCH)

PROUD MARY (TINA TURNER)

 

4. EBI TUNGGU SEKEJAP ( P.RAMLEE)

KEKASIH AWAL DAN AKHIR (JAMAL)

 

EMPAYAR AUBREY SUWITO

NO ARTIST SONG
1. ADIRA JANJI MANISMU (AISHAH)

BALQIS (SITI NURHALIZA)

 

2. ALYAH JAUH DISUDUT HATI (SUDIRMAN)

KASIH (SUDIRMAN)

 

3. JACLYN JOGET ANGAN TAK SUDAH (JAY JAY)

Advertisement

TERASING (SUDIRMAN)

 

EMPAYAR AHMAD DHANI

NO ARTIST SONG
1. HAFIZ SINARAN (SHEILA MAJID)

LAGENDA (SHEILA MAJID)

 

2. ARIL KAU LUPA JANJI (JAMAL ABDILLAH)

BIAR BULAN BICARA (BROERY)

 

Siapakah yang akan tersingkir minggu ini? Sama-sama kita saksikan di Astro Ria saluran 104 pada jam 9 malam Sabtu ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 Comments

  1. melur

    May 5, 2012 at 1:13 pm

    aku harap shila dgn ebi yg kuar…shila rse vokal sedap lak nk nyanyi lagu ziana ….

  2. Aku kesah

    May 5, 2012 at 11:11 am

    y best cuma Aril n Hafiz jer..y lain x best..Jaclyn x minat langsung..

  3. nz

    May 5, 2012 at 9:47 am

    kalu tgk dr segi popularity kan si ebi plg xpopular.tp die dpt undian plg tggi.ramai sgt ke peminat die nie?pelik2…

  4. meeradriana

    May 5, 2012 at 3:16 am

    bila astro nk buat undi keluar??hehehe
    x sabar nk keluarkan si ebi..

  5. ynwa

    May 4, 2012 at 10:04 pm

    keling kluo lg bgs..ambiga wa x ska

    • Anti perkauman

      May 5, 2012 at 6:17 am

      Bahasa tu biarlah elok. Janganlah biadap sangat. Saya ni melayu juga tapi tak adalah nak hina kaum lain macam tu sekali. Lagipun jaclyn memang ditahap yang lain dari mereka2 di mania ni.

    • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

      May 5, 2012 at 2:33 pm

      betol tu minah jambu sokong…….bak kate tan sri p.ramlie BAHASA MENUNJOK KAN BANGSA ….< ynwa ni mana ada bahasa ! bangsa melayu india cina panasia bengali kite semua sama aje satu rumpun n satu malaysia ape2 pn kite berdamai baru lah hepening…….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama