“Siapa Yang Bayar?”- Banyak ‘Fake Account’ Kata Ada Video ‘Leak’ Lucah, Wujud Cubaan Jatuhkan Noh Salleh?

Hiburan

“Siapa Yang Bayar?”- Banyak ‘Fake Account’ Kata Ada Video ‘Leak’ Lucah,  Wujud Cubaan Jatuhkan Noh Salleh?

Kecoh beberapa hari ini terutamanya Twitter mengenai dakwaan kemunculan video tidak senonoh milik penyanyi Noh Salleh yang dikatakan berlegar-legar di media sosial.

Namun, sehingga kini, masih tiada kenyataan dibuat pelantun lagu Renjana itu malahan berita mengenai penceraian antara dia dan Mizz Nina pula yang muncul di antara kekecohan itu.

Advertisement

Hasil carian di Twitter, terdapat seorang individu yang mengeluarkan teori bahawa terdapat cubaan untuk menjatuhkan Noh kerana menurutnya, sebarang carian mengenai video tidak senonoh itu hanya akan berakhir di profil-profil akaun palsu dan juga akaun ‘click bait’.

Malah, menurut individu itu lagi, kebanyakan ‘fake account’ itu berasal dari negara India dan bukannya tempatan.

Katanya lagi, akaun-akaun palsu ini secara logik akal mesti dibayar oleh seseorang dan timbul tanda tanya mengenai siapakah pelakunya?

Tambahan pula, video dan foto yang didakwa mengandungi aksi tidak senonoh Noh Salleh itu hanyalah berupa gambar ‘video thumbnail’ dan juga fail tersembunyi.

Kesahihan mengenai video tersebut wujud atau tidak masih lagi tidak dapat dipastikan sehingga ke saat ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Noh salleh mizz nina
2 minggu lalu

Mizz Nina, Noh Salleh Didakwa Sudah Bercerai?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...