Written by AbangNara | December 10th, 2014

Walaupun masih belum disahkan 100%, kemungkinan besar Yuna tidak akan dapat membuat persembahan menyanyikan lagu Lelaki untuk AJL29. Ia bukanlah disengajakan sebaliknya komitmen kerjaya Yuna di Amerika Syarikat yang menyebabkan Yuna tidak dapat hadir. Perkara yang sama pernah terjadi satu ketika dahulu apabila tempat Yuna digantikan oleh Aizat yang menyanyikan lagu Terukir Di Bintang.

yuna

Untuk AJL29 kali ini, sekali lagi nama Aizat disebut-sebut sebagai pengganti yang sesuai untuk menyanyikan lagu Lelaki Yuna. Namun lirik lagu ini agak tidak sesuai untuk seorang penyanyi lelaki mendendangkannya. Sudah tentu yang terbaik ialah Yuna sendiri tampil menyanyikan lagu Lelaki, namun pada pandangan anda, siapakah yang sesuai untuk berdiri di atas pentas AJL29 untuk mengalunkan lagu ini?

aizat amdan

Antara nama yang bermain di kepala Abang Nara ialah Najwa Latiff, Fynn Jamal, Indah Ruhaila, Stacy, Alyah, Datuk Siti Nurhaliza dan Dayang Nurfaizah. Semuanya ada kelebihan dan imej masing-masing. Tak sabar rasanya nak tahu siapakah yang bakal menjadi pilihan Yuna. Diharap persembahan yang ditunjukkan oleh si penyanyi akan seawesome Aizat. Apa pula pendapat anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.