July 30th, 2020

Meskipun S. Pavithra sudah pun membuat ‘comeback’ di saluran rasmi YouTube, sepertinya masih ramai lagi tertanya-tanya tentang punca sebenar yang terjadi di antara dia dan M. Sugu.

Sebelum ini, rakyat tempatan terkejut apabila mendapat tahu bahawa suami kepada YouTuber popular itu dikatakan menyerang isterinya di sebuah hosital sambil membawa sabit dalam keadaan mabuk.

sugu pavithra buat kemunculan semula

Meskipun insiden tersebut di bawa sehingga ke mahkamah namun wanita itu membuat keputusan untuk memaafkan suaminya.

Terbaru, Pavithra telah mengambil peluang yang ada ini bagi menjawab persoalan netizen selain membersihkan nama suaminya. Menurut wanita itu, kejadian tersebut tercetus dek sikap keluarganya yang mula menagih kesenangan mereka suami isteri.

“Keluarga saya yang tak sokong saya selama ini, selama 7 tahun saya berkahwin dengan Sugu. Tak pernah sokong saya, tak pernah tolong saya. Selepas saya dah ada duit dan berjaya macam sekarang ini, mereka muncul dan mula meminjam duit daripada suami saya.”

Malah Pavithra juga mengatakan bahawa mereka turut menimbulkan masalah lain ke atas keluarganya sehingga membuat suaminya mencari mereka di hospital berkenaan.

sugu pavithra dedah kisah sebenar

Walaubagaimanapun dia tidak menolak untuk mengaku bahawa Sugu juga bersalah akibat mencetuskan kekacauan di tempat awam tersebut.

“Memang salah Sugu kerana minum pada hari tu tetapi dia bukanlah pemabuk.”

Dalam pada itu, Pavithra meluahkan rasa hairan kerana pihak media sering menulis berita mengenai keluarga mereka walhal hal mereka bukanlah suatu isu yang penting dalam negara ini.

Tak cukup dengan itu, YouTuber itu turut menyebut media sebagai salah satu punca kepada masalah yang terjadi pada keluarganya.

“Media juga salah satu sebab kami kehilangan privasi dalam keluarga kami selama 3 bulan ini.”

Tambahnya lagi, pihak media merumitkan lagi keadaan kerana menulis berita palsu mengenai dia dan Sugu selepas insiden tersebut.

“Selepas media masuk dalam keluarga kami, memang kami tak ada masa untuk masak dan bagi makan kepada anak-anak dan ianya menjadi sangat sukar buat kami.”

sugu pavithra dedah kisah sebenar

Walaubagaimanapun, Pavithra mengakui hal yang terjadi sebelum ini adalah salah dia dan Sugu selain berjanji akan memuat naik video baru seperti biasa.

“Kami juga meminta maaf kerana memadam semua video dan kami juga akan muat naik video-video yang dipadam itu secepat mungkin.”

Selain itu, Pavithra menegaskan bahawa akaun YouTube ‘Sugu Pavithra’ adalah milik dia dan suaminya. Tanpa Sugu, wanita itu mengatakan bahawa dia tidak boleh menghasilkan video seorang diri.

“Sugu yang rakam video untuk saya. Sugu juga yang menyediakan bahan-bahan untuk masak dan juga menjaga anak-anak, dia juga menyokong saya.”

Malah wanita itu menekankan bahawa klip pertama mereka yang tular ialah video masakan Sugu iaitu ‘Kari Ayam Tak Payah Tumis’ dan ‘Kari Ayam Pencen’ yang meraih sehingga 2 juta jumlah tontonan.

sugu pavithra tak mahu ada kaitan lagi dengan youtube

Selain itu, Pavithra turut menjelaskan sebab utama kenapa dia menolak penganugerahan Ikon Perak. Katanya, anugerah itu hanya diberikan kepadanya walhal dia dan Sugu berdua yang memasak di saluran YouTube mereka.

Akhir sekali, Pavithra mengucapkan terima kasih kepada subscriber kerana terus menyokong meskipun mereka melalui kesusahan baru-baru ini. Malah wanita itu berharap agar keadaan akan menjadi lebih baik selepas ini.

“Saya harap keluarga kami akan bertambah baik dan siapa pun tak boleh pisahkan keluarga kami. Keluarga kami ialah Sugu, Pavithra dan dua anak kami.”

Semoga Pavithra dan Sugu akan buang yang keruh dan ambil yang jernih.

Sumber: YouTube


2 responses to ““Siapa Pun Tak Boleh Pisahkan Keluarga Kami” – Pavithra Dedah Kisah Sebenar Terjadi Pada Dia Dan Suami”

  1. Anonymous says:

    putar alam betul. berbelit2 pusing sana sini statement. kalau ada migrain boleh tumbuh tumor pulak dlm kepala lepas baca statement dia

  2. Anon 5678 says:

    Wuuu sedih arr betul2 mcm drama hindustan. Pavithra = Parvathi kan sebelah2 je tu

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...