Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Siapa Kacau Rita Rudaini Tengah Tengah Malam Buta?

Wow. Kesiannya jadi Rita Rudaini. Ada stalker sampai ke tahap mengacau tengah-tengah malam buta. Siap miss call berkali-kali sehingga menganggu proses menidurkan anak-anak. Pasti Rita tertekan dengan perbuatan manusia yang tidak bertanggungjawab ini. Ingatkan dah zaman moden ini tak adalah perbuatan tidak bermoral ini berlaku lagi. Namun nampaknya masih ada lagi orang yang tidak senang dengan kehidupan orang lain.

rita rudaini

Advertisement

Daripada status yang dimuatnaik oleh Rita beserta gambar misscall yang diterima, banyak pihak yang telah membuat tanggapan mereka tersendiri. Tulis Rita:-

Alahaiiiiiiii..nak apa kacau org mlm2 niiii…org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii

jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket. jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa. nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…

tp i olls hati xsebusuk u olls #memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape. byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls . wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ?????? #jgnskodengsgtnanntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi

KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI ???? U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG ???? YA ALLAH lindungi kami ank beranak dr mereka yg menzalimi kami..

rita rudaini

Diharap Rita Rudaini dapat bersabar dengan dugaan ini. Untuk makluman, Rita boleh memuatturun applikasi yang boleh menghalang nombor telefon tertentu daripada menghubungi kita. Abang Nara tak ingat nama applikasi tersebut tetapi boleh buat carian di Google. Bila kita block, nombor tersebut tak akan dapat telefon kita. Senang kan? Barulah Rita dan anak-anak boleh tidur dengan aman. Kepada si pengacau, sudah-sudahlah tue. Jangan kacau ketenangan hidup orang lain.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top