July 21st, 2017

Mungkin sedang merasa bahagia dengan lelaki yang hadir dalam hidupnya kini, pelakon Fasha Sandha nampaknya semakin terbuka untuk membicarakan hal peribadinya. Menurut Fasha, “si dia” sudah mula mengungkapkan perasaan rindu terhadap dirinya. Wah, bibit percintaan sudah mula timbul dalam hati ke tu?

Sebelum ini, saya ada cakap kami berkawan rapat dan belum ke arah bercinta. Cuma, sekarang fasa hubungan itu adalah sudah berani cakap rindu. Tetapi apabila dia kata rindu, saya tidak terus balas. Kenalah jual mahal sikit kerana kita ini wanita. Apa pun, sekurang-kurangnya ada teman istimewa untuk ucap selamat pagi dan selamat malam di aplikasi WhatsApp. Hendak kata hati saya sudah dimiliki pun belum lagi.

Antara sebab Fasha selesa berkawan dengan lelaki tersebut kerana beliau menerima anak-anaknya dengan baik. Menurut Fasha, lelaki yang berjaya mengetuk sedikit pintu hatinya itu bukanlah orang yang ternama sebaliknya hanya orang biasa sahaja.

Harapnya Fasha ada jodoh dengan “si dia” sehingga ke jinjang pelamin. Siapa tahu, lelaki itu adalah yang paling tepat buat dirinya? Semoga segalanya dipermudahkan buat mereka berdua.

Sumber Berita : BH ONLINE


Comments are closed.

Loading...