November 29th, 2013

Berita mengenai keputusan Johan As’ari untuk mengahwini Lana Nordin yang tujuh tahun lebih tua darinya selepas berkenalan selama tiga hari mengejutkan ramai pihak. Ada peminat yang mempersoalkan keputusan Johan dan ada yang merestui, tetapi restu peminat tidaklah sepenting restu seorang ibu.

A sad face under the shades — Allah menduga setakat yang kita mampu. Setiap dugaan ada hikmah di sebaliknya.

Selepas kenyataan Johan mengenai cintanya kepada Lana disiarkan di akhbar semalam, ibu Johan telah memuat naik status di Instagram seolah-olah menunjukkan kekecewaan. Komen-komen dari pengguna Instagram kepada gambar yang dimuat naik oleh ibu Johan semuanya berkisar mengenai pilihan Johan iaitu Lana berbanding Shila.
 photo 4.png
Namun kekecewaan ibu Johan cuba untuk dipujuk oleh Shila Amzah, yang memuat naik gambar mereka bersama sambil memberi kata-kata positif.
 photo 5.jpg
Walau bagaimanapun, status-status ini sudah dipadam oleh Shila Amzah dari Instagramnya. Setakat ini masih belum ada kenyataan yang dikeluarkan oleh Shila Amzah kepada pihak media mengenai keputusan Johan yang juga memberitahu melalui artikel BH semalam yang dia menganggap Shila seperti adik.

Bersama kita nantikan perkembangan seterusnya. Kredit gambar RotiKaya.

Comments are closed.