Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sherry Ibrahim Berang Perancang Perkahwinan Terkenal Kaitkan Dirinya Dengan Persandingan FattZura

Percintaan Sherry Ibrahim dan Fattah Amin sudah lama terkubur tetapi sehingga hari ini masih ada lagi pihak yang mahu terus berbicara tentang mereka.

Advertisement

Terbaru, Sherry sudah tidak dapat menahan kesabarannya lagi apabila seorang perancang perkahwinan terkenal mengaitkan dirinya dengan persandingan FattZura yang diadakan Ahad lalu. Sherry menerusi akaun Instagramnya ada memuat naik “screnshoot” komen pihak terbabit yang dianggap agak biadap.

Beberapa rakan artis juga turut menyelar tindakan perancang perkahwinan tersebut yang sengaja ingin mencetuskan provokasi.

Sejujurnya, tidak perlu lagi mengaitkan diri Sherry dengan kisah lalunya. Masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri dan tindakan itu hanya akan menimbulkan salah faham serta menyakiti hati pihak lain. Adakah ini cara untuk pihak tersebut meraih publisiti?

Sumber Berita : Instagram Sherry Ibrahim

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

105 Comments

  1. dalita

    March 14, 2018 at 11:04 am

    haha..marah gila minah tu…cuba kalau perdana menteri mesej marah tak?

  2. Anonymous

    March 14, 2018 at 9:25 am

    RAKYAT2 SEKALIAN…STOP MEMALUKAN DAN MEMBODOHKAN DIRI SENDIRI, HANG SEMUA TAU DAK..ITU ADALAH AUTO COMMENT DALAM INSTAGRAM…AIYAAAAAAAAA…….WEEIII LA….APA LA KORANG NIH

  3. Anonymous

    March 14, 2018 at 7:48 am

    Maleh nk baca komen. Bawang bnyk nk potong ni. Sherry ko fokus berlakon jer la. Tapi pilihla watak yg sesuai bukan yg manyak suwey, suwey! Ko tu bertudung. Watak baring atas katil dalam Drama Syurga tu tak sesuai langsung …. walau menungg kematian

  4. Rekabarat

    March 14, 2018 at 12:47 am

    Akhirnya Allah tunjuk siapa Rekateemor ni sebenarnya. Diorg ni bukan ada hati dan perasaan pun. Nampak je alim cam bagus sangat tapi biasalah orang kaya yang suka menindas orang lain. They’re rude! Diorang sejenis hati kering.

  5. Anonymous

    March 13, 2018 at 10:57 pm

    IG rekatemoor kena hacked la. U think they wanna go down to this level to write such a post? Public pls use ur brain..NARA especially. Bukan standard dia org business to act such a way. Tak de masa beb..xde faedah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama