Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sheila Majid Akui Bakat Yuna Dan Najwa Mahiaddin

Bukan senang untuk mendapat pengiktirafan daripada seorang insan yang bernama Sheila Majid. Pasti Yuna dan Najwa Mahiaddin bangga apabila ratu jazz Malaysia ini mengakui bakat mencipta lagu kedua-dua penyanyi muda ini sangat hebat. Sheila Majid sendiri pernah meminta mereka berdua mencipta lagu untuknya.

sheila majid

Advertisement

Kata Sheila Majid:-

Yuna dan Najwa terkejut apabila saya minta mereka buat lagu untuk saya. Mereka ingat saya bergurau. Tetapi hakikatnya mereka benar-benar berbakat dan sebab itulah saya ingin bekerjasama dengan mereka.

Walaupun mengakui bakat milik Yuna dan Najwa Mahiaddin, Sheila Majid mengakui yang kebanyakan lagu sekarang tiada jiwa. Ini kerana melodinya kedengaran serupa dengan lagu-lagu yang lain. Disebabkan itu, Sheila Majid agak cerewet untuk merakamkan lagu baru. Kata Sheila:-

Saya boleh memilih untuk merakamkan apa juga lagu yang diberikan kepada saya tanpa banyak berfikir tetapi saya sedar ia tidak akan bertahan lama dan saya tidak mahu itu berlaku.

Apa pun Abang Nara rasa teruja juga untuk melihat Yuna dan Sheila Majid bergabung untuk buat satu konsert. Fuh ~~ Mesti gempak gila. Pasti memukau sekiranya dua nama besar semasa era masing-masing ini dengan genre lagu yang berbeza. Tak gitu? Kredit berita Mstar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 Comments

  1. YEKE

    April 6, 2012 at 10:38 am

    ke sebab yuna dah sampai ke oversea baru lah sheila majid nak ‘iktiraf’ ?

  2. isabell

    April 6, 2012 at 10:32 am

    to anony-mouse
    school u moron~ IF u ever finished… such a baby

    • Anonymous

      April 6, 2012 at 10:36 am

      rashid sibir

    • Anonymous

      April 6, 2012 at 12:00 pm

      mcm bebudak sgt la nak troll2 nama ni, kat sekolah bdk2 buli bell ke? diorg kutuk nama bell ke? but anonymous is not a name, good try anyway.. mouse mouse mouse..

    • Anonymous

      April 6, 2012 at 11:59 am

      hard to understand u, write properly pls~ IF u ever went to school.. dun cry baby, dun dun.. haippppp jgn troll2 isabell, dia nangis nnt!! aku rotan buntut hampa nnt… ape la tikus anon ni kan bell bell…

  3. Org kampung duk obesi

    April 6, 2012 at 9:44 am

    Sheila majid: suara dlm cd sedap….nyanyi “live” lain bunyinyer. Cer citer sikit.

  4. Pingback: Sheila Majid Akui Bakat Yuna Dan Najwa Mahiaddin | HatiBlogger [dot] Com

  5. meeradriana

    April 6, 2012 at 1:34 am

    ok gak..
    atleast dapat gak tgk org lama n org baru bergabung..
    mcm ramlah ram ngan sleeq..

Loading...
To Top