Written by Bella | November 4th, 2019

Kemelut rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila belum lagi reda dan memasuki episod baharu apabila pelakon itu memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya, Noor Nabila Mohd Noor pada September lalu.

sharnaaz ahmad bercerai

Apa yang berlaku memberikan impak begitu besar dalam hidup Sharnaaz dan dia juga dilihat jarang berjumpa dengan anaknya, Jebat Jayden.

Baru-baru ini, Sharnaaz menerusi akaun Twitter meluahkan rasa sedih apabila terlepas melihat perkembangan terkini anaknya itu.

sharnaaz ahmad jebat jayden

Tidak dapat melihat saat-saat paling bermakna Jebat belajar berjalan di depan matanya sendiri.

Rata-rata netizen sebak dengan luahan Sharnaaz dan pada masa yang sama mendoakan yang terbaik buatnya.

sharnaaz ahmadsharnaaz ahmadBersabarlah Sharnaaz, setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Harap anda kekal tabah, semoga ada sinar kebahagiaan nanti.

Sumber Berita : Astro Gempak

10 responses to Sharnaaz Ahmad Sedih Terlepas Lihat Anak Membesar Di Depan Mata

  1. aih says:

    ni somehow i agree.. :(

  2. kot kecik says:

    Padan muka, you deserve what you get..

  3. Anonymous says:

    dahtu cepat2 la usaha untuk berbaik dengan bini bang naz ooii.. takut kalau lama2 sangat ambil masa untuk bersatu semula dan bini dah biasa sendiri dan berdikari, lagi la susah nak pujuk, jangan sampai di tawar hati.. kalau dia mmg taknak, let go saja laa

  4. Lavender says:

    Kesian. Kenapa pisah kan mcm ni. Masalah mak ngan ayah tp anak jd mangsa. Kesian kat ayah. Kesian kt anak.

  5. Anonymous says:

    bini dh xnak cerai jer laaa… buat tuntutan jupe anak cara sivil… ni meroyan2 kt socmed mintak kesian xabis2 ingat org bole tolong….

  6. Anonymous says:

    nk sgt msuk family lopak haaa padan muka… buku bertemu ruas jadinyer ingatkan lidah shahnaz lagi tajam dr lidah family lopak.. kalah jua..

  7. Adudu says:

    Igt bani lopak je menyakitkan hati…. Famili lopak pun lebih kurang ye

  8. kiahan says:

    hidup memg mcm roda…bila ko kt atas abis smua org ko carot ko lempang ko maki, bila ko kt bawah…kemain lembut lg hidup berbahasa…hope bukan lakonan nak dpt kesian sbb ko pn hidup suam2 dh tkda apa2…..

  9. Anonymous says:

    Jebat sebijik wajah pak die

  10. Anonymous says:

    Yeah loaf menang. Dia kuasai keluarganya. Kalau dia suruh cerai mesti cerai shaznas.
    Akuilah dùt tu under namanya. Terpaksalah kakaknya ikut.
    Mereka hanya nak bibit dari sebelah sana je pakistan atau india je.
    Awak hanya penyumbang mani sahaja

Tinggalkan Komen Anda Di Sini