Written by AbangNara | May 21st, 2019

Tidak pernah mengiyakan rumahtangga yang dibinanya bersama Noor Nabila mengalami masalah, Sharnaaz Ahmad memaklumkan yang dia dan isteri kini sedang menjalani proses pemulihan. Untuk makluman, Sharnaaz dan Nabila telah berkahwin pada 31 Mac 2017 dan telah dikurniakan seorang cahaya mata yang diberi nama Jebat pada 30 Ogos 2018. Desas-desus keretakan rumahtangga mereka telah bertiup kencang sejak Februari lalu, namun masing-masing mengambil sikap berdiam diri apabila ditanya tentang perkara tersebut.
sharnaazApa yang penting kini Sharnaaz dan Nabila kedua-duanya sedang cuba memperbaiki hubungan sesama sendiri, lebih-lebih lagi dengan ujian yang menimpa terhadap anak mereka. Jebat mengalami sakit jangkitan saluran kencing dan kini sedang menjalani rawatan hospital. Keadaan Jebat ini sedikit sebanyak telah menjadi pengikat kepada hubungan suami isteri ini.

Kata Sharnaaz:-

Saya tidak pernah mengiyakan yang rumah tangga saya mengalami masalah. Tapi apa yang boleh saya katakan, kami sedang melalui proses pemulihan. Namun keutamaan sekarang adalah anak saya iaitu Jebat yang kini sedang melalui proses rawatan di hospital akibat penyakit jangkitan saluran kencing.

Allah dah susun semuanya. Mungkin ini (masalah kesihatan Jebat) adalah pengikat hubungan kami. Tetapi, kita tidak tahu kesudahannya nanti

sharnaazDemi masa depan anak, tolak ketepi kesemua pergaduhan. Benda boleh bincang, buat apa nak bermasam muka kan? Biasalah dalam perkahwinan memang akan ada perselisihan faham. Tolak ke tepi ego masing-masing untuk sama-sama mencari kebahagiaan. Sumber Kosmo.

PS

Ha jadi tunggu apa lagi? Inilah tempat terbaik untuk menjual kereta anda, sekaligus memastikan anda dapat berhari raya dengan lebih tenang tanpa sebarang masalah. Siap boleh dapat duit raya RM500 lagi tue. Lepaslah untuk buat duit minyak balik kampung nanti dengan kereta baru. Layari www.carsome.my atau isi borang dibawah agar anda tidak terlepas peluang keemasan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 responses to Sharnaaz Ahmad & Noor Nabila Kini Dalam Proses Pemulihan

  1. Anonymous says:

    berantakan x mengaku..sindir menyindir..tetiba..skrg proses pemulihan pulak..aduii..
    apa2 pun Jebat mmg comel…

    2

    1
    • gampang says:

      Cerai jugak merupakan penyelesaian terbaik untuk mereka. Sebab perangai mamat ni dah kematu dan sukar untuk berubah. Paling lama pun akan bertahan antara 6 hingga 12 bulan je.

      2

      13
    • faraj says:

      lantak ko lah Shanaz….yg saya Heran ni Komen artis ni org PAS yg byk…apa yg saya kutuk PAS semua tk suka..!!! PAS layak tinggal kt Tong Sampah jer…!!! siapa yg Dislike ni mesti ” Nate Berok…wakakakakakaa”

      0

      4
  2. Anonymous says:

    Jebat mana, tunjuk gmbar..geramlah..

    0

    0
  3. minah senget says:

    semoga ALLAH permudahkan urusan anda berdua dan jebat. setiap yg terjadi ada hikmahnya yg tersembunyi.In Sha ALLAH pasti kesudahnya yg baik2 saja

    13

    0
  4. Anonymous says:

    asek posing muka saling melekat… drama bahagia konon nyer padahal kelaut dalam..

    3

    1
  5. mekanikKL says:

    jebat, tolong mak bapak adik okay?

    5

    0
  6. faraj says:

    Biasa lah ..Panaz Baran …org panaz baran ni berani kt pompuan jer, pompuan jer jadi mangsa..!!! gi mampos dgn lelaki panaz baran ni , tahu buli Pompuan jerrrr..!!

    3

    4
    • minah senget says:

      baran2 dia..x pernah lagi rasanya dia pukul wife dia.

      7

      0
    • Anon says:

      Betul tu, dia x pukul isteri & jatuhkan maruah isteri dgn skandal2 dgn pompuan lain. Dah ada anak ni dia akan belajar bersabar. Kebiasaanmya org akan jadi matang bila dah ada anak, ye la kan, x kan ko nak gaduh & baran dgn budak 2-3 tahun. Tu org x de akal punya kerja.

      2

      0
  7. naros says:

    ceraikan nabila, then ko kawin ngan neng yatimah je lah sharnaz oii…

    2

    8
  8. cik bunga says:

    semoga jodoh kalian berkekalan hendaknya.. Aamiin

    2

    0
  9. grumpydrive says:

    Biasa lah tu, dua dua still dengan perangai masking masing. Dulu waktu masih gfren bfren, semua Indah Indah belaka, dah duduk serumah nampaklah segala perangai masing masing yg tak disukai. Sayangnya dah ada anak kecik, kalau tak boleh jer angkat tangan angkat kasi cakap sayonara.

    2

    0
  10. Boboyboi says:

    Tak nak keluar berita Fasha Sandha dh pregnant ke?

    0

    1
  11. Anonymous says:

    Lawa Nabila ni tapi jangan la asyik Kawin cerai. Kawin sekejap cerai. Belajar bersabar dalam hubungan. Selagi tak ditangan dikaki, suami tak celop wanita lain, suami didik dekatkan diri dengan Allah swt, belajar bertolak ansur. Kalau tahu diri tak boleh bertolak ansur, Kawin dengan diri sendiri je. Sebab rasa diri tu perfect sangat. Lupa, Allah mencipta manusia dengan kekurangan. Suami isteri lengkap melengkapi satu sama lain.

    3

    0
  12. minh_kara says:

    tayanglah gambar konon2 bahagia ….lepas ni karang puisi air mata pulak….

    0

    0

Leave a Comment

Optional