October 24th, 2013

Kesian juga Abang Nara sebenarnya terhadap Sharnaaz Ahmad ini. Tak habis-habis ditimpa kontroversi. Asal ada benda tak elok je, mesti nama Sharnaaz yang terpacul keluar. Terbaru, Sharnaaz dikatakan menjadi punca keretakan hubungan pasangan Uqasha Senrose dan Pekin Ibrahim.

sharnaaz dan pekin

Kemesraan hubungan Sharnaaz dan Uqasha dikatakan sehingga ke tahap Uqasha datang ke rumahnya untuk menonton DVD. Namun Sharnaaz menafikan dakwaan tersebut dan menerangkan yang dia hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set penggambaran. Kata Sharnaaz:-

Saya tidak tahu perkara ini. Saya hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set pengambaran sahaja. Hendak kata mesej sampai ke rumah, rasanya tidak ada.

Saya rasa, buat masa sekarang, lebih baik saya jumpa Pekin dahulu untuk mengetahui perkara sebenar. Kalau saya beri komen yang melampau tanpa mengetahui perkara sebenar pun tidak elok rasanya.

Kes pukul pun tidak selesai lagi, sudah datang kontroversi baru. Banyak sangat kontroversi sampai saya pun sudah penat nak melayan semuanya.

sharnaaz

Susah juga menjadi lelaki kacak macam Sharnaaz nie kan? Ada sahaja cerita yang kurang enak didengar mengaitkan wanita dengan dirinya. Mungkin Sharnaaz kena mandi bunga untuk buang badi (gurau-gurau jer). Hehe. Apa pun diharap pertemuan Pekin dan Sharnaaz nanti berlangsung dalam suasana baik dan tidak timbul sebarang pergaduhan.

running man book

P.S: Anda penggemar Runningman? Ikuti aksi mendebarkan, kelakar pecah perut, dan drama air mata. Kini, siri Runningman diterbitkan dalam bentuk komik yang pasti mencuit hati. Stiker percuma untuk setiap pembelian komik ini. Dapatkan segera di www.bookcafe.com.my atau kedai-kedai buku berhampiran anda sekarang!


Comments are closed.

Loading...