Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharnaaz Ahmad Dikecam Teruk Kerana Tweet Ingin “Tibai” Faiz Roslan

Memuat naik video parodi Lagi Syantik mempamerkan aksi yang agak lucah pada bulan suci Ramadhan dengan menyertakan hashtag #NerakaIsBack, Instafamous Faiz Roslan menimbulkan kemarahan dan rasa tidak puas hati rakyat Malaysia.

Advertisement

Isu itu turut mendapat perhatian pelakon Sharnaaz Ahmad yang meluahkan rasa bengangnya dengan tindakan Faiz. Terkenal sebagai seorang yang “berani mati” dan lantang bersuara, netizen bagaimanapun menganggap teguran Sharnaaz kepada Faiz agak keterlaluan kasarnya.

Sebagai seorang selebriti yang berpengaruh, Sharnaaz seharusnya tidak mempromosikan kekasaran dan boleh sahaja memberi amaran kepada Faiz dengan cara yang lebih berhemah.

Namun, Sharnaaz nampaknya tidak terkesan dengan kecaman yang diterima dan  mempertahankan tindakannya itu. Mengakui dirinya bukanlah seorang manusia yang sempurna ataupun arif dalam bab agama, Sharnaaz memberitahu apa yang beliau lakukan itu kerana tidak tahan melihat perangai anak muda sekarang yang melakukan perkara tidak senonoh pada bulan Ramadhan yang mulia.

Pada pendapat kami, teguran Sharnaaz itu ada betulnya apatah lagi perbuatan Faiz itu sebenarnya turut menjatuhkan martabat wanita apabila beraksi agak “gedik” pada bulan Ramadhan. Cumanya, ramai yang terkesan dengan cara penyampaian Sharnaaz, itu sahaja. Apa pula pendapat anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

95 Comments

  1. Anonymous

    May 21, 2018 at 11:16 pm

    Mcm xde isu lain si mamak ni

  2. Alip Syuk

    May 21, 2018 at 10:35 pm

    Sharnaz tweet brani r. Lpe ke faiz tu ade kuasa bulan sailormoon?

  3. Bukan mak hang

    May 21, 2018 at 9:10 pm

    Pondan x siap x sedaq diri.yg dok back up dia dlm ni spesis yg sma mcm dia.kecik² xnk mampuih.org nasihat elok² xnk dgaq.mmg patot kna tibai pn.mak hang x reti nk ajaq biaq shanaz yg ajaq kali ni!

  4. Opah cun

    May 21, 2018 at 9:06 pm

    Sbb tula dlm islam menyuruh pasangan yg bernikah tu,klu bole sebelum berjimak dgn pasangan kena bace bismillah..sgt2 nabi tekankan perkara ni supaya semasa berjimak tu setan x bersama dgn korang menikmati,dan klu perhubungan tu trhasil anak..?jgn terus terkam ikut dann je..pancut ikut dann je..bismillah x de.ini utk menjamin baka anak yg dihasilkan nanti supaya anak2 kita tidak mudah ikut hasutan/pujukan nafsu & setan.klu kita nakkan anak yg soleh,senang dgr kata,mudah ikut ilmu agama,makan nasihat org,mak bapak lah yg kne start jaga dulu,dari mula kawin start jimak dh kene jaga..jimak bace bismillah supaya benih tu terpelihara..wallahualam

    Sebagai mak dan ayah x kn nk biar anak mcm ni?kena tegas la..klu main biar je mmg x jd org.

  5. mike

    May 21, 2018 at 5:56 pm

    terbuktilah sharnaaz suka layan video2 gay dan pondan.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama