May 15th, 2018

Teka-teki jantina cahaya mata sulung pelakon Sharnaaz Ahmad akhirnya terjawab apabila isterinya, Noor Nabila menerusi akaun Instagramnya mengumumkan mereka bakal menimang cahaya mata lelaki tidak lama lagi.

Nabila memuat naik video imbasan bayinya itu dengan kapsyen betapa beliau bersyukur dengan “hadiah” terindah yang dikurniakan dan betapa beliau tidak sabar untuk menantikan kelahiran anak sulungnya.  Kini usia bayi sudah 22 minggu dan berada dalam keadaan sihat.

Rata-rata netizen mendoakan agar segala proses bersalin nanti berjalan dengan lancar dan turut tidak sabar untuk melihat wajah anak pasangan ini nanti.


8 responses to “Sharnaaz Ahmad Dan Noor Nabila Bakal Timang Cahaya Mata Lelaki”

  1. anon says:

    Nasib baik shila tak kawen dgn jantan ni. Untung shila dpt suami yg baik. keje kat UK lagi

  2. Anonymous says:

    retis sendu dah… tak laku
    nextttttttt

  3. El says:

    Nanti kasi nama hang jebat

  4. bibik_cun says:

    jgn baran mcm daddy! plzzzz

  5. minah says:

    Baby tgh buat apa tu? Isap vape ke? kikiki…jgn marah gurau je

    • Baby 2018 says:

      Tahniah. Yg hati busuk takde benda baik nak komen tu abaikan je gosip ni. Gi jauh2. Takyah komen.

Loading...