Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharnaaz Ahmad Dan Noor Nabila Bakal Timang Cahaya Mata Lelaki

Teka-teki jantina cahaya mata sulung pelakon Sharnaaz Ahmad akhirnya terjawab apabila isterinya, Noor Nabila menerusi akaun Instagramnya mengumumkan mereka bakal menimang cahaya mata lelaki tidak lama lagi.

Advertisement

Nabila memuat naik video imbasan bayinya itu dengan kapsyen betapa beliau bersyukur dengan “hadiah” terindah yang dikurniakan dan betapa beliau tidak sabar untuk menantikan kelahiran anak sulungnya.  Kini usia bayi sudah 22 minggu dan berada dalam keadaan sihat.

Rata-rata netizen mendoakan agar segala proses bersalin nanti berjalan dengan lancar dan turut tidak sabar untuk melihat wajah anak pasangan ini nanti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. anon

    May 15, 2018 at 5:51 pm

    Nasib baik shila tak kawen dgn jantan ni. Untung shila dpt suami yg baik. keje kat UK lagi

  2. Anonymous

    May 15, 2018 at 4:33 pm

    retis sendu dah… tak laku
    nextttttttt

  3. El

    May 15, 2018 at 12:58 pm

    Nanti kasi nama hang jebat

  4. bibik_cun

    May 15, 2018 at 10:40 am

    jgn baran mcm daddy! plzzzz

  5. minah

    May 15, 2018 at 9:56 am

    Baby tgh buat apa tu? Isap vape ke? kikiki…jgn marah gurau je

    • Baby 2018

      May 15, 2018 at 4:11 pm

      Tahniah. Yg hati busuk takde benda baik nak komen tu abaikan je gosip ni. Gi jauh2. Takyah komen.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top