July 28th, 2020

Menyatakan netizen telah salah faham dengan komen yang ditinggalkan di ruangan Instagram bekas teman lelaki pelakon Alya Iman iaitu Mahathir Mohd, pelakn Sharnaaz Ahmad yang juga rakan kepada Mahathir mendedahkan dirinya akan berada di sisi untuk memberi sokongan terutamanya ketika dalam kesusahan.

Sharnaaz Tak Sokong Tindakan Bekas Teman Lelaki Alya

“Netizen tak faham dengan ayat ‘stay sharp’ yang saya cakap tu. Bila dah buat salah, kita kena hadap. Macam mana pun dia masih kawan saya.”

Menurutnya, beliau tidak akan sewenang-wenangnya meninggalkan rakannya ketika dalam kesusahan. Hal ini kerana, sahabat yang sejati akan tetap berada di sisi walau apa sekalipun yang berlaku.

Sharnaaz Tak Sokong Tindakan Bekas Teman Lelaki Alya,

“Takkan kita nak biar kawan kita. Kawan jenis apa macam tu? Masa dia senang kita ada dengan dia, masa dia susah kita buat apa? Lari ke sembunyikan diri?”

Kata Sharnaaz lagi, dirinya sudah lali dengan kecaman netizen kerana telah berada dalam industri hiburan selama 12 tahun.

“Kalau netizen nak kecam saya pun dah 12 tahun saya kena. Tak rasa apa, dah biasa sangat. Yang penting kita mendoakan orang dan kita pun buat benda sama.”

Sebelum ini, nama Sharnaaz mendapat perhatian netizen kerana telah memberi kata-kata semangat di salah satu entri perkongsian yang dimuat naik Mahathir di laman Instagram.

Sharnaaz Tak Sokong Tindakan Bekas Teman Lelaki Alya,

“Stay sharp brother..Jadi seperti lelaki dan saya tahu anda boleh menangani ini dengan bijak. Sayang awak kawan.”

Terdahulu, kecoh di media sosial apabila kisah pelakon baharu Alya Iman di menjalinkan hubungan sulit dengan ahli perniagaan berstatus suami rang dengan tujuan untuk mengikis harta lelaki tersebut.

Bagaimanapun, Alya kini dikhabarkan telah mengakui kesilapannya dan memhn maaf secara terbuka berikutan isu tersebut.

Sumber: Gempak


6 responses to “Sharnaaz Ahmad Akui Tak Sokong Tindakan Bekas Teman Lelaki Alya Iman”

  1. Anonymous says:

    dulu aku ada kawan muda & cantik macam model. saper2 yg nampak dia pasti terpegun. dia disimpan oleh lelaki kaya raya. setiap bulan dapat duit poket lebih 20k, dapat condo. dapat kereta BMW. branded handbag jgn cakap lah berlambak2. macam2 brand dia dapat from Chanel to Dior to Hermes dll. selalu ikut gi overseas business trip tapi biasalah nothing comes free kan. banyak dah dihulur bawah pun kena sedekah percuma lah. kena service cukup2. sekarang dia dah tobat.

  2. dogaan says:

    pmpuan mmg la mintak mcm2 ble ade besama laki bduit. tggl lg ko sbg laki perlu ke tak nk blikan itu ini. blnje pmpuan tu sne sni. salah spe ye.. dia cume mintak. yg gatal blnjekn dia da knp. pastu claim dia pisau ckur.

  3. bravoo says:

    Aku setuju… Bertanggungjawap dgn apa yg kita lakukan dan jangan tegakkan benang yang basah. Mengaku kesilapa & JANGAN ulangi lagi… Baru gentlemen beb…

  4. Anonymous says:

    orang macam tu pon dia ada selera….ye lah sbb duit… wpon tak hansem langsung

  5. Anonymous says:

    Ini saya like

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...