Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharifah Zarina Dikecam Gelar Netizen Kampung.Com

sharifah zarina netizen kampung.com

Ketika ini, perbalahan antara artis dan netizen begitu hangat gara-gara tersebarnya mesej perbualan Telegram dimana artis didakwa memperlekehkan netizen dengan menghina mereka memiliki IQ rendah dan ibarat lembu dicucuk hidung.

sharifah zarina netizen kampung.com

Advertisement

Disebalik “peperangan” itu, nampaknya timbul pula isu baru apabila penyanyi, Sharifah Zarina melabelkan segelintir netizen yang sering mengutuk artis sebagai “kampung.com” dan tidak berpendidikan.

Kenyatannya itu yang dibuat menerusi ruangan komen di Facebook mengundang kemarahan netizen. Rata-rata netizen menyifatkan tindakan Sharifah Zarina itu sangat biadab.

sharifah zarina netizen kampung.com

Tampil mohon maaf

Advertisement

sharifah zarina netizen kampung.com

Enggan isu itu berlarutan, penyanyi itu tampil memohon maaf jika dia ada menyinggung hati mana-mana pihak.

“Yang kg.com itu lah yang selalu support artis Malaysia” – Netizen

sharifah zarina netizen kampung.com

Tambahnya lagi, dia didatangi mimpi mengenai hari kiamat dan bimbang sekiranya tidak sempat memohon maaf kerana ajal dan maut bakal menjemput pada bila-bila masa sahaja.

Meskipun sudah membuat permohonan maaf, masih ada netizen yang tidak berpuas hati dan terus mengecam dirinya. Menurut mereka, Sharifah Zarina harus sedar, tanpa sokongan netizen, para artis tidak boleh menempa nama dan terus kekal dalam industri hiburan.

Sumber Berita : Forum CARI & mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Abg malek

    April 5, 2020 at 10:07 am

    Sapa minah melaun ni…x kenal pon…x glamer pon tapi mulut mcm lahanat…sumbat ayam x goreng berempah baru tau..puiiiii

  2. Anonymous

    April 4, 2020 at 11:29 pm

    blacklist je artis ni pastu nak tengo sapa orang bandar.com yg akan sokong sangat artis ni

  3. Anonymous

    April 4, 2020 at 1:44 pm

    Menyampah aku dgn pompuan ni.. senang je taip macam tu. tak sedar diri

  4. Anonymous

    April 4, 2020 at 1:27 pm

    Jagan undi apa pun klu puak ni masuk apa2 pertandingan nak sangat tau kg ke bandar nya.

  5. Anonymous

    April 4, 2020 at 10:56 am

    Fuck u malaysian

Loading...
To Top