Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharifah Sakinah Petik Kata-Kata Mufti Dalam Soal Berpakaian

sharifah sakinah petik pesanan mufti

Penampilan pelakon Sharifah Sakinah sering dikritik terlalu seksi dan terdedah. Namun, dia sedikit pun tidak ambil pusing dengan kecaman netizen. Biarlah apa orang hendak kata asalkan dirinya tidak hipokrit dan selesa dengan imejnya itu.

sharifah sakinah muftiTerbaru, Sakinah memuat naik kata-kata pesanan seorang mufti iaitu Mufti Ismail Menk mengenai soal pemakaian dan sikap menghukum netizen terhadap orang lain.

Advertisement

Menurut Mufti berkenaan, kita tidak seharusnya menilai seorang wanita menerusi cara pemakaian. Kemungkinan besar dia mempunyai hati yang lebih baik serta mulia daripada mereka yang berkata-kata itu.

sharifah sakinah

Terdahulu, Sakinah menerusi satu kenyataan meminta agar netizen berhenti mengajar wanita bagaimana cara untuk berpakaian. Biarlah seseorang wanita itu bebas menggayakan apa sahaja yang mereka mahu.

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. Anonymous

    October 1, 2019 at 5:03 pm

    lofake bertudung pun tak tutup aurat betul2…. tunjuk peha & tunjuk nenen tersembul baju sendat senantiasa… acaner tuh….

    Nara berani ker nak up geng kelate sendiri pakaian camne… euuww!!!

  2. Anonymous

    October 1, 2019 at 3:52 pm

    Maaf nk betulkan..bkn bertudung..tp lebih kpd menutup aurat..kalau bertudung tp baju sendat pn berdosa jgk kn..tudung sengkat pn berdosa jgk..

  3. Bukan Mufti

    October 1, 2019 at 2:38 pm

    Betul la Mufti Menk tu cakap mcm tu.. tapi apa yang dia cakap tu utk mereka2 yang mengata org yang tak tutup aurat.. bukan utk orang yang tak tutup aurat tu… nak quote kata2 mufti pun kena la tau apa tujuan mufti cakap mcm tu….

  4. Anonymous

    October 1, 2019 at 2:23 pm

    terima kasig

  5. Sukahatikau

    October 1, 2019 at 2:17 pm

    Kau pakai ckp mufti dari ckp Allah kan… Allah suruh tutup aurat sebaik2nya.. Kau kira hati kau je baik.. Jadi tak salah la kalau kau telanjang je jalan sana sini, sumbat laki kau, adik beradik lelaki kau dan ayah kau dalam neraka sebabkan pakaian kau tu.. Owh lupa pulak kan hati kau suci dan tk de sapa nampak hati kau yg suci sbb tertutup dgn aurat kau yg terdedah tu.. Bila kau cakap mcm ni, dengan mufti tu sekali kau sumbat dalam neraka, kau tau tak… Sebab nanti kat mahsyar kau akan selamatkan diri kau dgn bg tau tuhan yg mufti tu cakap mcm tu…
    Makin jahanam lah manusia alhir zaman skrg ni.. Artis2 mcm kau ni lah yg merosakkan yg lain

Loading...
To Top