October 1st, 2019

Penampilan pelakon Sharifah Sakinah sering dikritik terlalu seksi dan terdedah. Namun, dia sedikit pun tidak ambil pusing dengan kecaman netizen. Biarlah apa orang hendak kata asalkan dirinya tidak hipokrit dan selesa dengan imejnya itu.

sharifah sakinah muftiTerbaru, Sakinah memuat naik kata-kata pesanan seorang mufti iaitu Mufti Ismail Menk mengenai soal pemakaian dan sikap menghukum netizen terhadap orang lain.

Menurut Mufti berkenaan, kita tidak seharusnya menilai seorang wanita menerusi cara pemakaian. Kemungkinan besar dia mempunyai hati yang lebih baik serta mulia daripada mereka yang berkata-kata itu.

sharifah sakinah

Terdahulu, Sakinah menerusi satu kenyataan meminta agar netizen berhenti mengajar wanita bagaimana cara untuk berpakaian. Biarlah seseorang wanita itu bebas menggayakan apa sahaja yang mereka mahu.

Sumber Berita : Media Hiburan


24 responses to “Sharifah Sakinah Petik Kata-Kata Mufti Dalam Soal Berpakaian”

  1. Anonymous says:

    kdg2 kita cakap pun sedap mulut.membuatkan org lain rasa lagi tanak buat baik.honestly aku lg suka dgr ustaz2 dr oversea.how they speak very intelligent.sangat lemah lembut & sopan santun. lagi rasa nak dekatkan diri dgn tuhan & dgr cakap dia. ini tak, perli tu dah biasa.cakap pun alahai macam awak kt atas ni lah. bukan mencabar kuasa Allah dia pun dah besar tentunya tidak begitu. cumanya slow2 lah.kalau rasa tak suka jgn follow jgn tengok.tipulah kalau kata nak menegur.kalau camtu dduk tepi jalan sapa awak nampak seksi p tegoq. haa baru betul.

  2. Anonymous says:

    missfake pun gigih like dan sokong 100 peratus. bajet hati dia baik la tu.. kahkahkah

  3. Anonymous says:

    Baca statement dia..jgn mudah judge orang drpd Cara dia berpakaian..Aku Rasa dia ni solat 5 waktu x tinggal ni…bagus dia ni….

  4. Oppa Korea says:

    Moga kita semua diberikan nikmat iman dan islam dan diberi petunjuk ke jalan yang lurus.

Loading...