Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharifah Sakinah Lebih Tenang Di Sweden, Tak Berapa Rindu Malaysia

Sharifah Sakinah

Pelakon Sharifah Sakinah memberitahu bahawa dirinya kini telah selamat tiba dan menjalani kehidupan baru di Sweden bersama tunangnya, Michael Hansen.

Sakinah atau nama sebenarnya Sharifah Nurul Sakinah Binti Syed Abu Bakar Al-Khaired,31, yang dihubungi sebuah media berkata, kehidupannya kini bertambah baik dan bahagia.

Advertisement
Sharifah SakinahSumber : Instagram Sharifah Sakinah  

Dia juga menjelaskan bahawa kini sedang dalam proses membiasakan diri di negara asing itu.

“Alhamdullilah, semuanya baik-baik sahaja di sini. Tak ada apa yang beza sangat pun, cuma sekarang rasa lebih tenang. Rasa selesa. Pada masa sama, rutin berpuasa saya di sini juga sama ketika berada di Malaysia. Tak ada beza sangat.”

Tambah Sakinah, agak susah untuk mencari makanan tempatan seperti di tanah air di Sweden malah sudah rindu untuk menjamah rendang seperti kebiasaan.

Sharifah SakinahSumber : Instagram Sharifah Sakinah  
Sharifah SakinahSumber : Instagram Sharifah Sakinah  

Dalam pada itu, pelakon drama bersiri Girlfriend Aku Dari Neraka ini juga menzahirkan rasa rindu teramat sangat kepada anak sulungnya, Anais Adha yang kini berada di bawah jagaan bekas suami, Aliff Adha.

“Nak kata rindu Malaysia tu tak adalah sangat, cuma rindu dekat anak sahaja..” ujarnya ringkas.

Semoga baik-baik sahaja Sakinah!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    May 23, 2021 at 12:01 am

    Dalam islam mmg anak ppuan bapak yg jaga..

  2. aku sayang anak aku

    May 12, 2021 at 8:17 am

    kdg aku sgt pelik dgn artis malaysia ni bila cerai suka sgt bg kt bapak tu bela ank..yg hampa sush sgt ke nk bela zuriat yg keluar dari rahim hampa sendiri??x rasa rugi ka waktu bersama2 anak2 hilangg mcm tu jer..bg aku ank2 lebih perlukan kasih syg dr mak berbnding bapak especially ank perempuan.aku se4dih tgk yg mana terpaksa tggal dgn bapak.susah ke nak cari sesuap nasi demi anak2?xpercaya ke rezeki tu allah tetap kan ke xmau galas tanggungjwb dan amanah?nk senang lunggok kt pak alasan tu dh tgjwb dia..abih tu tgjwb kita apa??ni p jauh2 konon nak tenangkn diri..tenang diri p tenang kn diri dgn allah,buat solat sunat,solat taubat insyallah xde perkara lebih tenang dari itu..ko akn dpt ketenangan jiwa dan rohani ko..p negara sana ngn mat saleh tu org bleh buat tanggapan kt ko kot mcm2 if ko x kawen lah.kalau ko dh kawen alhamdulilah la..xpa la kinah..aku cuma bg pendapat lah..tgk kesian ank tu.

    • kanji

      May 12, 2021 at 12:07 pm

      dia dapat bekas laki yg bertanggungjawab, ko yang lebih apasal lol

    • tecit

      May 18, 2021 at 1:52 pm

      amboihh mulut. acube kalau ank tu bg kt mak. ayah die diam kome xkondem kann. xadil! sebab bukan bapak tu yg bawak dlm perot kan. kan adil gitu. aku yg bawak dah kluar kau pulak bawak. ape slhnye. bukannye tu bukan bapak die. ajegilee.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top