Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Setiap Keluarga Ada Masalah Sendiri, Ibu Memang Suka Luahkan Kata-Kata Di FB – Sufi AF2015

Sufi AF 2015 sebelum ini dikatakan berbalah dengan ibunya sehingga digelar anak derhaka oleh wanita yang bernama Irma Suriana Mahamud.

Advertisement

Berita berkenaan menjadi perbualan hangat semalam apabila luahan rasa tidak puas  hati Irma terhadap Sufi yang dimuat naik oleh beliau di Facebook tersebar di Internet.

Enggan orang ramai terus berspekulasi, Sufi telah tampil menjelaskan perkara sebenar. Menurut Sufi setiap keluarga mempunyai masalah mereka tersendiri dan apa yang berlaku cuma satu salah faham.

Setiap keluarga ada masalah tersendiri dan setiap ibu juga ada karakter masing-masing. Benar ibu saya suka marah-marah dan pastinya mereka yang tidak mengenali ibu saya, apabila membaca status yang dimuat naiknya itu akan mengundang salah faham.

Tambahan pula saya sebagai artis orang kenal dan mulalah kaitkan saya dengan ayahlah, ibulah. Saya akui saya dan ibu memang ada perselisihan faham sebelum ini namun kami sudah selesaikannya..

Advertisement

Ibu seorang yang suka berkongsi dan meluah kata-kata di laman Facebook, baginya laman sosial itu sangat penting. Jadi, saya telah berpesan kepadanya agar tidak meluah perasaan menerusi laman sosial lagi. Iyalah, apabila marah memang setiap perbuatan kita tidak sedar dan bila sudah reda baru akan sedar atas apa yang sudah terjadi.  Alhamdulilah ibu telah sedar dan telah memadam status tersebut.

Irma sebenarnya masih cuba untuk memahami kerjaya anaknya itu yang kini jadualnya semakin padat.

Sufi akui mungkin kerana beliau terlalu sibuk, ibunya juga terasa hati.

Sebenarnya ibu saya sedang dalam proses belajar memahami kerjaya saya. Mana tidaknya, dulu selalu bersama ada masa dan bila sudah sibuk malah jarang balik ke rumah, jadi mungkin sebab itu ibu agak terasa. Saya sayang ibu dan begitu juga dengan ibu yang sayang saya.

Nampaknya Sufi pun sudah memberikan penjelasan. Iyalah, kadang-kadang kita tidak sedar yang kita ada melukan hati ibu kita. Kata orang, hati seorang ibu itu sungguh sensitif. Mungkin ada antara mereka tidak meluahkan rasa sakit di dalam hati, sebolehnya cuba untuk menjaga hati wanita yang telah banyak berkorban untuk kita..

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top