Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Setiap Kecaman Dan Celaan Saya Maafkan – Isteri Lan Pet Pet

Kes seorang pelawak membelasah seorang pengawal keselamatan sehingga cedera teruk cukup hangat diperkatakan di media sosial. Ramai yang geram dengan tindakannya itu.

Turut terkena tempiasnya adalah Ruby Che Wan, isteri kepada pelawak Lan Pet Pet. Netizen menyerang beliau dengan pelbagai kecaman dan turut meminta Ruby menasihati suaminya itu untuk menghormati orang yang lebih tua.

Advertisement

Ruby yang juga adik kepada selebriti popular Rozita Che Wan menerusi akaun Instagramnya memberitahu beliau sudah memaafkan netizen yang melemparkan kecaman kepada mereka. Katanya lagi, setiap perkara buruk Allah SWT izinkan berlaku, pasti ada hikmahnya.

Setiap kecaman dan celaan, saya maafkan. Pandangan mata zahir manusia mungkin nampak buruk. Pandangan dengan hikmah akan berikan kita rasa tenang dan terima setiap apa yang Allah takdirkan itu dengan redha.

Kerana setiap kejadian buruk ada kebaikan di sebaliknya. Insya-Allah, saya maafkan ‘in advance’.

Dalam perkembangan terbaru, pelawak itu  telah dibebaskan dengan jaminan polis semalam. Arahan itu dikeluarkan oleh pihak mahkamah selepas polis membuat permohonan untuk mendapatkan perintah reman di Mahkamah Seremban. Namun, kes masih lagi di bawah siasatan.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

58 Comments

  1. Anonymous

    April 9, 2019 at 1:37 pm

    masuk tempat org xnak ikut prosedur.pastu bila org tegur dia pulak nk mengamuk. ye betul mgkn pak cik tu mrh dan keluar kata2 yg xelok sbbkan lan naik hantu..tp kalu lan ikut peraturan xkn senang2 pak cik tu nak mrh2 kot. nk gaduh mulut sampi terbalik pn xpe lah.skali ko dah naik kaki tgn..tp xyh la sampi nk flying kick dan tumbuk pak cik tu.mgkin pk cik tu salah keluarkan kata2 kesat..tp lan lg salah sbb g belasah pak cik tu

  2. Anonymous

    April 9, 2019 at 1:32 pm

    Meh aku sambung lagi
    Tudung je labuh
    Otak pendek

    • toyol

      April 10, 2019 at 1:49 am

      Jauh nyela sambung bukan kat sini. Kat atas la sambung tadi… Ni da lari topik daa hahahhahahaahahaha

  3. faraj

    April 9, 2019 at 12:56 pm

    “Manusia camgini lah patut di pupus kan”….Buli org yg lemah dr dia..!!! Org2 camgini berani kat pompuan dan org yg lemah dari dia…Contoh …ORG Tua , Kanak2 dan pompuan…..selalu nya lelaki panas baran ni masa kecik2 dulu suka skodeng mak dia buang air Besar, sebab tu bila besar mereka ni panas baran kat org yg lemah dari mereka…contoh Kanak2 dan Pompuan mereka suka Buli…!! tak caya tanya Google”…

  4. no thanks..

    April 9, 2019 at 12:55 pm

    pelik la ngn nitizen ni..yg slah suami, tpi isteri lak kene kecam..g ler kecam suami..lgpun suami buknnye budk2 ..mgkin die ngn bini die elok je perngainye..sian bini die kene maki..

    • fifi

      April 9, 2019 at 5:22 pm

      Org kecam bini dia sebab cuma tegakkan benang yg basah & lgsg x mntk maaf tumbuk org tua… biaselah netizen, mcm x biase pulok…

  5. Tak Respect Betul

    April 9, 2019 at 12:26 pm

    Suami ko GANGSTER belakang ko jew .. Depan ko alim laaaa …

Loading...
To Top