March 13th, 2017

Elly Mazlein ataupun lebih mesra disapa Kak Lina Pom Pom sering menjadi mangsa kritikan netizen. Terbaru, ada yang tergamak melabelkan beliau “janda gila glamor” dan mencari publisiti murahan kerana sering meluahkan perasaannya di media sosial.

Janda gila glamor? Eh, saya sukalah gila glamor! Adakah salah untuk saya rasa macam tu? Bagi saya seseorang artis, bila dah duduk dalam industri ni memang kena ada perasaan mahu gila glamor.

Eh tak kisah lah orang nak kata saya ni apa pun,gila glamor ke, drama queen ke, saya okey saja dan saya suka dengan gelaran seperti itu. Kalau difikirkan dari satu sudut, bukan senang juga nak dapat gelaran macam tu bukan, jadi saya harus rasa gembira.

Dalam pada itu, Elly menafikan beliau kini bersikap lebih sinikal. Jelas Elly, sikapnya masih lagi sama dengan dirinya dahulu , cuma didalam kelembutan ada juga sedikit kerasnya ketika bicara.

Sekarang, saya cakap saja apa yang saya nak cakap. Bukan apa, dulu, saya selalu kena. Sekarang saya rasa diri saya makin kuat disebabkan apa yang pernah berlaku dan apa yang saya dah harungi selama ini.

Dalam erti kata lain, saya ni dah tak larat nak jaga hati orang lain sebagaimana yang saya selalu buat dulu.

Mulut tempayan kita boleh tutup tetapi tidak mulut orang. Biarlah mereka hendak mengata, jangan cepat melatah. Kalau dilayan lebih menjadi-menjadi. Betul tak?

Sumber Berita : Utusan Malaysia


Comments are closed.

Loading...