Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sering Dikritik : Ifa Raziah Anggap Netizen Cemburu Dengan Kecantikannya

Sebut sahaja nama Ifa Raziah, siapa yang tidak kenal dengan beliau bukan? Selalu dikritik bersikap diva dan mulut “laser”, beliau bagaimanapun sudah lali dengan segala komen negatif yang dilemparkan terutama sekali berkaitan dengan penampilannya.

Advertisement

Ifa menyifatkan mereka yang mengkritik beliau sebenarnya cemburu dengan kecantikannya.

Apa sahaja yang saya lakukan pasti ada yang mengata dan kutuk, sampaikan hal jaga badan dan penampilan pun orang nak caci. Ramailah yang ‘makan hati’ apabila jadi cantik ni, sedangkan mereka tak tahu betapa susahnya saya mengawal cara pemakanan untuk sampai ke tahap ini.

Pada masa yang sama, Ifa menepis dakwaan netizen yang mengatakan beliau melakukan pembedahan untuk tampil lebih anggun, kurus dan kelihatan lebih muda.

Saya tak buat pembedahan untuk kurus atau cantik. Sebaliknya hanya mengamalkan rutin diet yang lebih ekstrem. Tak semua orang mampu buat apa yang saya buat, silap-silap bahaya pula yang datang, tapi saya nekad amalkan diet ini kerana nak kurus dan nampak cantik.

Alahai, siapalah yang cemburu dengan Ifa yang dah lebih cantik menarik “the bomb” sekarang ni? Heh..Sabarlah Ifa, nak buat macam mana kalau jadi selebriti memanglah selalu mendapat perhatian.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 Comments

  1. pinklady

    January 16, 2018 at 8:02 am

    pada pandangan saya…dia nie cantek…mmg cantek..tapi xdelah aku rasa nk cemburu tahap mencaci2 ke…rasa irihati tu xdelah timbul.. umpama mcm aku tgk..nenek aku umur 70 tahun make up tebal2 pastu cantek…haa aku rasa mcm..terpegun tu je…

  2. isabel basha

    January 16, 2018 at 5:46 am

    sincerely akak bukan cantik sangat pun .. sekadar takda jerawat muka biasa jew..
    kita tak cemburu kak. buat apa cemburu takda motif nak cemburu..
    akak muka biasa takda cacat pastu akak cakap akak cantik memanglah semua bising ditambah mekap terlalu over !!

  3. lol

    January 15, 2018 at 9:55 pm

    Tak de sape nak jeles kt ko ifa raziah oiiii … dah rupe & perangai ko serupa mak ayam / ayam to dato2 gersang !! tu je

  4. anon

    January 15, 2018 at 8:09 pm

    Rasa rasa nye , ABANG SAJAT lagi lg cantik kot ….

  5. Anonymous

    January 15, 2018 at 7:56 pm

    perasan..

Loading...
To Top