January 15th, 2018

Sebut sahaja nama Ifa Raziah, siapa yang tidak kenal dengan beliau bukan? Selalu dikritik bersikap diva dan mulut “laser”, beliau bagaimanapun sudah lali dengan segala komen negatif yang dilemparkan terutama sekali berkaitan dengan penampilannya.

Ifa menyifatkan mereka yang mengkritik beliau sebenarnya cemburu dengan kecantikannya.

Apa sahaja yang saya lakukan pasti ada yang mengata dan kutuk, sampaikan hal jaga badan dan penampilan pun orang nak caci. Ramailah yang ‘makan hati’ apabila jadi cantik ni, sedangkan mereka tak tahu betapa susahnya saya mengawal cara pemakanan untuk sampai ke tahap ini.

Pada masa yang sama, Ifa menepis dakwaan netizen yang mengatakan beliau melakukan pembedahan untuk tampil lebih anggun, kurus dan kelihatan lebih muda.

Saya tak buat pembedahan untuk kurus atau cantik. Sebaliknya hanya mengamalkan rutin diet yang lebih ekstrem. Tak semua orang mampu buat apa yang saya buat, silap-silap bahaya pula yang datang, tapi saya nekad amalkan diet ini kerana nak kurus dan nampak cantik.

Alahai, siapalah yang cemburu dengan Ifa yang dah lebih cantik menarik “the bomb” sekarang ni? Heh..Sabarlah Ifa, nak buat macam mana kalau jadi selebriti memanglah selalu mendapat perhatian.

Sumber Berita : mStar Online


65 responses to “Sering Dikritik : Ifa Raziah Anggap Netizen Cemburu Dengan Kecantikannya”

  1. Ader ku kesah says:

    hahahah….perasan…cantek sgt!!!! ko ingat bg statement mcm tu netizen heran..lg menyampah lg ader…hahahaha…byk la netizen dengki kat ko..hahahaha.. moyang aku kalo mekap pun cantik kak oii…hahahaha… harap sgt ko baca..

  2. ciK piNgu says:

    seriuslah dia boleh ckp dia cantik??????????

Loading...