“Seri Tak Naik, Mungkin Solekan..” – Afifah Nasir Terlihat Pucat Semasa Sanding, Netizen Dakwa Tiada Seri Pengantin

Hiburan

“Seri Tak Naik, Mungkin Solekan..” – Afifah Nasir Terlihat Pucat Semasa Sanding, Netizen Dakwa Tiada Seri Pengantin

Baru-baru ini, pelakon Afifah Nasir telah berjaya bergelar isteri kepada lelaki pilihannya yang bernama Syed Hariz. Namun begitu, aktres ini menjadi tumpuan apabila ramai yang menyatakan aktres ini tiada ‘seri pengantin’ ketika bersanding pada Ahad lalu.

Tiada seri wajah

Perkara tersebut dikatakan oleh netizen melalui ruangan komen di video yang dimuat naik oleh fanpage pelakon itu di TikTok. Dalam video berkenaan, Afifah terlihat anggun mengayakan gaun putih bersama solekan yang natural ketika majlis sandingnya.

Advertisement

Meskipun begitu, ada segelintir pengguna TikTok yang berkata wajah Afifah tidak berseri seperti pengantin-pengantin lain pada hari istimewa mereka.

Kenapa aku tengok banyak kali tak ada aura nampak macam seri pengantin.

 

Masa Anzalna jadi pengantin dulu seri dan auranya tak puas mata memandang.

 

Dah biasa makeup tu tak ada seri kot, tak pun tukang makeup tu tak berapa pandai sangat nak makeup..

afifah

 

Netizen anggap salah pilihan makeup

Sementara itu, ada juga sesetengah netizen yang tampil menyebelahi aktres ini. Kata mereka, mungkin ketika itu Afifah berasa penat setelah seharian menjadi pengantin.

Di samping itu, ada juga yang berkata pemilihan gaya rambut dan solekan menjadi sebab orang ramai melihat tiada seri di wajah Afifah.

Muka dia nampak macam penat je, sebenarnya dia cantik sangat. Mungkin solekan tu nampak pucat..

 

Kenapa rambut tak biarkan terurai, Afifah cantik bila rambut terurai

 

Seri tak naik, mungkin makeup tak kena..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Afifah Nasir (@afifahnasir93)

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

afifah nasir nikah
1 month ago

“Macam Tak Beradab, Tak Manis” - Selamat Bernikah, Tapi Busana Afifah Nasir Pula Jadi Perhatian?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...