August 21st, 2019

Pelakon Fikry Ibrahim antara yang dikagumi kerana mempunyai prinsip tidak mahu bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita dalam drama yang dibintanginya.

fikry ibrahim

Namun, baru-baru ini netizen kecewa dengannya kerana sudah mungkir janji, bermesraan dan bersentuhan dengan pelakon Tasha Shila yang memegang watak sebagai tunang Fikry di dalam drama Kau Yang Pertama.

Mengakui memang silapnya bersentuhan dengan wanita bukan mahram, Fikry terbuka menerima teguran tetapi janganlah membabitkan ahli keluarga terutama sekali ibu bapanya.

fikry ibrahim bersentuhan

fikry ibrahim sentuh pelakon wanita

Saya boleh terima jika teguran ditujukan kepada saya sahaja namun situasi berubah apabila ibu bapa saya juga terpalit sama sehingga ada yang kata saya tidak di didik dengan baik.

Namun saya tak nafikan ia perkara yang salah apabila bersentuhan dengan wanita bukan mahram dan saya terima segala nasihat peminat, tapi janganlah sehingga salah faham terhadap kenyataan saya sebelum ini, lebih teruk ada yang olah kenyataan tersebut sehingga membawa maksud yang berbeza.

fikry ibrahim mungkir janji

Bukan mudah sebenarnya hendak menjaga batas ketika berlakon, kadang-kadang ada babak yang memang perlu bersentuhan dengan pelakon lain. Bagaimanapun, Fikry berkata, dia akan cuba untuk mengelakkan perkara tersebut daripada berulang lagi pada masa akan datang.

Sumber Berita : mStar Online


12 responses to “Sentuh Pelakon Wanita, Fikry Ibrahim Kesal Dikecam”

  1. Anonymous says:

    Prinsip hidup kita baik simpan jer dlm hati.
    tak perlu gebang..
    tak perlu canang kat org.
    org boleh tgk sendiri…
    jgn hidup dek puji mati dek keji..

  2. ayu says:

    entah kenapa xde tarikan langsung tuk saya nk tgk drama nih…hero x menarik lah…gaya cam adik adik lak…bohsang…

  3. Anonymous says:

    Kerana tasha inilah saya tak tengok drama ini… retis tidak bermoral dan penuh kontrovesi tidak patut di sokong…

  4. dara says:

    ..ikan depan mata, kucing pun apa lagi… terkam jer la…

  5. poyo says:

    Artis acah acah dia ni

Loading...