Sentiasa Dalam Pandangan, Zahirah Macwilson Dipuji Tak Tinggal Anak Ketika Bekerja

Hiburan

Sentiasa Dalam Pandangan, Zahirah Macwilson Dipuji Tak Tinggal Anak Ketika Bekerja

Tindakan pelakon jelita, Zahirah MacWilson yang tidak sesekali meninggalkan anak sulungnya, Isac Raees ketika bekerja nampaknya telah mencuri hati peminat.

Zahirah atau nama sebenarnya Nur Zahirah MacWilson Zainol Johari MacWilson,26, ada berkongsikan foto dia memerhatikan anaknya itu ketika sedang ditatarias oleh jurusolek di ruangan Instagram Storynya.

Advertisement

Ujar Zahirah, dia berasa sangat beruntung kerana dapat membawa Isaac ke tempat kerja namun memahami tidak semua ibu memperoleh peluang yang sama.

ZahirahSumber : Instagram Zahirah MacWilson  
ZahirahSumber : Instagram Zahirah MacWilson  

 

“Alhamdullilah, saya sangat beruntung dapat bawa sekali anak lelaki saya ke tempat kerja tapi tidak semua ibu di luar sana dapat kesempatan seperti ini. Kalau tinggal, tidak bermakna kita tak sayang baby. Sesetengah ibu tiada pilihan dan terpaksa berkorban demi mencari rezeki untuk keluarga.”

Advertisement

Tambahnya lagi,semenjak bergelar seorang ibu, dia kini lebih memahami segala pengorbanan yang dilakukan ibunya, Maslinda Yusof selama ini.

Terdahulu, pelakon filem Bulan Dan Pria Terhebat ini telah mendirikan rumah tangga bersama pelakon Aiman Hakim Ridza,32, pada 20 Februari tahun lalu.

Hasil perkongsian hidup, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Isaac Reyes yang dilahirkan pada 5 Januari lalu di Perth, Australia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...