“Semua Yang Berlaku Ada Hikmah” – Bekas Suami Irma Hasmie Papar Foto Bahagia Bersama Isteri Baru & Anak-Anak

Hiburan

“Semua Yang Berlaku Ada Hikmah” – Bekas Suami Irma Hasmie Papar Foto Bahagia Bersama Isteri Baru & Anak-Anak

Sebelum ini, kecoh berita mengenai pelakon Irma Hasmie dan bekas suami, Redza Syah bercerai talak satu dan tular beberapa foto memaparkan lelaki tersebut di atas pelamin bersama isteri baru.

Gembira bersama isteri baru dan anak-anak

Terbaru, melalui laman Instagram Redza, dia meluahkan rasa gembira dapat meluangkan masa bersama dua cahaya mata, Syed Irfhan dan Irma Nur Naylie serta isteri tercinta.

Advertisement

Dalam hantaran itu, Redza mengucapkan terima kasih buat dua orang anak serta isteri, Fiza kerana menjadi sumber kekuatan untuk dirinya.

bekas suami irma hasmie

Semua yang berlaku ada hikmah. Terima kasih dan saya sangat hargai baby (panggilan isteri), abang Irfan (anak sulung) dan kak Naylie (anak bongsu) kerana menjadi sumber kekuatan untuk daddy. Semoga kita bersyukur sentiasa, insya-Allah.

Bercuti bersama-sama

Malah, dapat dilihat dalam hantaran tersebut lelaki itu berkongsikan beberapa foto bersama keluarga meluahkan masa bersama dengan bercuti dan berkelah.

Sebelum ini, Redza dan Irma pernah mendirikan rumah tangga sejak tahun 2012 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata. Tetapi mereka disahkan sudah berpisah sejak Oktober tahun lalu.

redza syah kahwin baru

Redza kemudiannya memaklumkan dirinya menamatkan zaman duda dengan mengahwini Fiza pada April lalu.

irma hasmie
3 months ago

"Keputusan Untuk Kahwin Adalah Selepas Cerai.." - Bekas Suami Irma Hasmie Nafi Kehadiran Orang Ketiga Punca Berpisah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...