September 22nd, 2016

Baru semalam tersebar dakwaan kononnya Hans Isaac sudah memeluk Islam di sebuah negeri di pantai timur, hari ini pelakon kacak telah tampil untuk menafikan dakwaan tersebut. Rasanya sudah beberapa kali cerita yang sama timbul terutama ketika percintaannya dengan Neelofa hangat diperkatakan, namun ternyata semuanya adalah palsu. Bagus Hans Isaac kerana pantas menjawab dakwaan ini sekaligus menjawab segala persoalan yang bermain di minda para peminatnya.

hans isaac

Kata Hans Isaac:-

Semua itu tidak betul! Apa saja hal mengenai diri saya, biarlah ia keluar dari mulut saya sendiri atau menerusi kenyataan dalam media sosial rasmi milik say. Siapalah orang yang pandai-pandai mengatakan saya sudah masuk agama Islam. Saya masih beragama Kristian (Roman Katolik). Saya sibuk dan baru balik dari luar negeri untuk urusan kerja, timbul pula cerita ini. Saya juga tidak kenal individu yang menyebarkan cerita ini kepada umum.

hans isaac

Bak kata Hans Isaac, perkara sebegini biarlah didengar dari mulutnya sendiri. Takkanlah benda baik sebegini mahu disorokkan oleh Hans Isaac. Kalau dapat hidayah dan benar-benar masuk Islam, pasti Hans Isaac akan berkongsi berita gembira tersebut dengan para peminatnya. Jadi tak perlulah kita mereka-reka cerita semata-mata untuk memenuhi fantasi sendiri. Tak gitu? Sumber Harian Metro.


Comments are closed.

Loading...