“Semoga Kandungan Anak Soleh, Solehah” – Ebit Lew Doakan Kehamilan Intan Ladyana

Hiburan

“Semoga Kandungan Anak Soleh, Solehah” – Ebit Lew Doakan Kehamilan Intan Ladyana

Walaupun pelakon jelita, Intan Ladyana masih mendiamkan diri dari menjawab dakwaan kehamilannya, banyak pihak yang terus menerus membuat spekulasi berkenaan dengan khabar berita gembira itu.

Intan Ladyana
1 year lalu

'Baby Bump' Jelas Kelihatan, Intan Ladyana Hamil Ke?

Advertisement

Bagaimanapun, tular sebuah video ucapan dan doa yang dititipkan oleh pendakwah bebas iaitu Ustaz Ebit Lew baru-baru ini ibarat mengiyakan tentang kehamilan pelakon tersebut.

Dalam video yang dikongsikan oleh suami Intan iaitu Harris Alif, dia meminta satu permintaan dari Ebit Lew untuk mendoakan kesejahteraan isterinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harris Alif (@harrisalif)

Dalam pada mendoakan semoga hubungan suami isteri tersebut kekal hingga ke Jannah, Ebit turut mendoakan untuk kandungan Intan ketika ini.

Semoga Harris dan Intan Allah sentiasa beri bahagia sampai bila-bila, mati pun dipisahkan sampai ke syurga Firdaus. Mudah-mudahan selamat In Shaa Allah kandungan anak yang soleh dan solehah.

 

 

Pelakon drama Adnan Sempit itu turut meninggal komen dengan berkata Aminn dalam hantaran yang sama.

Intan Ladyana dan Harris Alif

Terdahulu, tular berkenaan pelakon ini sedang berbadan dua ekoran tersebarnya sebuah foto dan video yang menampakkan baby bump pada perut Intan.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...