Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Semoga Jimmy Dan Suhaila Tidak Bermusuhan – Datin Muniroh

Pastinya anda sudah mengetahui berita penceraian antara Jimmy Shanley dan Suhaila yang telah berlaku minggu lalu. Sehingga ke hari ini, kedua-duanya masih enggan memberikan komen mengenai perpisahan tersebut. Namun B*pop Ahad lalu berjaya mendapatkan reaksi daripada Datin Muniroh, ibu kepada Suhaila.

jimmy shanley

Advertisement

Secara ringkasnya, Datin Muniroh berharap agak anaknya, Suhaila dan Jimmy tidak bermusuhan walaupun selepas penceraian ini. Abang Nara petik sedikit kata-kata yang penuh berhemah daripada Datin Muniroh untuk tatapan anda:-

Saya tidak mahu menyalahkan atau menyebelahi sesiapa. Jimmy dan Suhaila masing-masing ada baik dan buruknya. Tidak manis untuk saya mengaibkan sesiapa, apatah lagi Jimmy pernah menjadi sebahagian daripada keluarga kami. Hubungan keluarga kami dan keluarga Jimmy memang rapat. Pada raya lalu, kami saling mengziarahi cuma Jimmy saja seperti menjauhkan diri. Saya ingin memberitahunya, jika enggan datang ke rumah, saya sanggup membawa cucu saya ke mana-mana lokasi untuk dia berjumpa. Saya faham mungkin Jimmy segan tetapi apa yang berlaku itu antara dia dan Suhaila. Cuma saya ingin berterima kasih kepada Jimmy kerana menghadiahkan seorang cucu yang comel yang menjadi penghibur di rumah.

Hampir menitik air mata Abang Nara membaca kata-kata Datin Muniroh. Pastinya Datin Muniroh sendiri kecewa dengan apa yang terjadi. Tak apalah. Kalau dah jodohnya sudah tertulis akan berakhir dengan penceraian, tak ada apa yang mampu kita lakukan. Semoga ianya menjadi iktibar di masa hadapan buat kita semua.

P.S: Video lawak Hitler. Memang lawak bro!!!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. kroni2

    October 18, 2012 at 12:09 pm

    haiiii..hari tu ko bukan main menyumpahhh lagi si jimi orang tua kertu ni….last2 ni, bila dah kes jadi gini, cucu dapat kat die….buat baik pulakk….

    datin propa lebih ni…..lebih kuah dari sudu……sudu si anak, kuah nye mak bapak……

  2. Audrey Hepburn

    October 16, 2012 at 8:46 pm

    Jimmy tetiba menyemak kat Pesta Bola Jaring USM Sabtu lepas. Macam takde relevan dia kat situ. Bila hujan turun setitik dua, kelam kabut lari. Market diri yg dah suam agaknya, tapi salah tempat la.

  3. nz

    October 16, 2012 at 5:02 pm

    untuk jimmy…setiap apa yg terjadi semuanya rahsia milik ALLAH SWT…jodoh jimmy ada yg terbaik kt luar sana…utk keluarga bekas mertua…kekayaan adalah pinjaman lepas nie jgn nk jadi musuh…kita wajib sayang sesama islam

  4. Kawan Suhaila

    October 16, 2012 at 8:23 am

    xbaik korang mengata Datin…dia memang peramah dan mesra ngan semua org la..aku kenal dia, dia mmg sgt caring gitu..jgn salah sangka ye

  5. rose

    October 16, 2012 at 12:41 am

    x baik buruk sangka kt datin.Dia tetap ibu kepada Jimmy walaupun anaknya dah bercerai dgn Jimmy. ibu mertua adalah haram dinikahi sampai bila bila.

Loading...
To Top