“Semangat Saya Berkobar, Sebagai Mangsa Akhirnya Suara Didengari” – Shu Harap Kes Ditumbuk Hafidz Roshdi Diadili Dengan Baik

Hiburan

“Semangat Saya Berkobar, Sebagai Mangsa Akhirnya Suara Didengari” – Shu Harap Kes Ditumbuk Hafidz Roshdi Diadili Dengan Baik

Nurul Shuhada Mat Shukri atau Shu hari ini tiba di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu bagi sebutan kes dicederakan bekas suaminya, Hafidz Roshdi.

 

Advertisement

Harap kes diadili dengan baik

Ketika ditemui, Shu berkata dia datang dengan semangat dan harapan agar perbicaraan kes itu hari ini diadili dengan baiknya oleh mahkamah.

Hari ini saya datang dengan semangat dan harapan. Insya-Allah. Saya harap dapat diadili dengan sebaiknya oleh mahkamah. Saya tidak perjuangkan apa-apa, selain hak diri dan juga anak-anak.

shu shukri

 

Harap beri semangat kepada wanita lain

Ditemani adiknya, Nurul Sofia yang juga merupakan saksi kes tersebut, Shu mani tersenyum dan positif selain berharap agar apa yang berlaku ini memberikan semangat kepada wanita lain yang ditindas sepertinya.

Semangat saya berkobar-kobar kerana sebagai mangsa, akhirnya (suara) didengari. Saya berharap dapat beri semangat pada wanita lain yang ditindas.

shu

Terdahulu, aktor tersebut dituduh mencederakan Nurul Shuhada pada 13 Mac tahun lalu dengan menumbuk pipi kiri wanita itu sebanyak tiga kali di susur keluar Plaza Tol Sungai Buaya.

Shuhada ex hafidz
2 months ago

"Umar, Humairah, Kita Ada Tiga Orang Je.." - Pesanan Shuhada Buat Anak-Anak Bikin Netizen Sebak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...