May 6th, 2015

Selfie sememangnya satu norma dalam kehidupan masyarakat kita sekarang ini. Dalam kapal terbang selfie, bangun pagi selfie, nak pergi kerja selfie. Namun apabila selfie sudah sampai ke tahap bilik tidur seperti yang dilakukan oleh Ekin dan Yazer, sudah tentu ia tidak manis dipandang. Akibatnya, pasangan suami isteri dihentam teruk oleh para peminat.
ekin selfiWalaupun Ekin menjawab kritikan para peminatnya dengan menyatakan ia bukanlah gambar lucah atau aksi yang melampau, namun sesungguhnya ketahuilah ada perkara yang kita tidak boleh kongsikan walaupun sudah bersuami isteri. Abang Nara rasa kalau fikir logik pun boleh tahu yang bergambar atas katil dengan pasangan masing-masing akan menimbulkan kontroversi. Tak gitu?ekin selfiekin selfi

Secara jujur, kata-kata para peminat yang mengkritik pasangan suami isteri ini ada betulnya. Tak ada nak jeles-jeles. Cuma memang gambar ini kurang manis ditonton oleh orang ramai. Bak kata orang tua-tua, perkara dalam bilik tidur, biar dalam bilik tidur. Jangan dibawa ke luar. Tak gitu? Apa pandangan anda?


Comments are closed.

Loading...