Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Selesa Solo, Tak Payah Sesak Kepala Untuk Bercinta – Neelofa

Bergelar selebriti popular, mempunyai perniagaan yang hebat dan memiliki wajah cantik dan jelita, membuatkan ramai tertanya-tanya mengapa sehingga hari ini Neelofa masih belum ingin bercinta.

Advertisement

Adakah kisah cinta lalu yang tidak kesampaian membuatkan beliau fobia?  Bukan pintu hatinya sudah tertutup tetapi beliau mengakui lebih selesa hidup solo dan tidak mahu pening kepala memikirkan soal cinta.

Anda rasa saya ada masa untuk pening kepala fikir soal cinta sekarang? Saya rasa, ini momen paling bahagia. Saya selesa solo dan tak payah sesak kepala untuk bercinta. Memang selalunya, sebelum ini hati ini ditemani seseorang tapi sampai satu ketika saya selesa sendiri. Bagus sangat rasa itu.

Kisah cinta Neelofa sebelum ini mendapat perhatian ramai, beliau pernah bercinta dengan Datuk Hans Isaac selama lebih dua tahun dan kemudiannya bercinta pula dengan pelakon Fattah Amin sehingga wujudnya fenomena Lofattah, ketika itu mereka antara pasangan paling sensasi. Namun, percintaan itu tidak tahan lama.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

75 Comments

  1. Lolou

    January 6, 2019 at 6:57 pm

    Memang nampak sesak atas kepala tu

  2. BAWNG

    January 6, 2019 at 1:06 pm

    AKU BOLEH JE TERIMA SETENGAN FESYEN BEGITU RUPA TAPII UNTK LOPAK MMG SERBA TAK KENA ..SERABUT WEII …MUAHAKAKAK

  3. anon

    January 4, 2019 at 5:09 pm

    mak oiii …hajah punya nak up to date fashion sampai dah nmpk mcm hilang skru LOL

  4. Anonymous

    January 4, 2019 at 2:48 pm

    dah masuk umur andartu… alasan seguni laaaa
    penjilat2 paki ni kene setepek… haa padan muka penjilat2 sekian… tgk artis lain kawin umur 34 kutuk2 beriya…. skrg muka tempayan sudah lepas sesi menjilat2 haa retis kesayangan rupanye langsung tak laku

  5. Anonymous

    January 4, 2019 at 12:26 pm

    poyonye semua pendengki yang kutuk2 lofa…lofa kaya & berjaya..korang apa ade??? doakan yan elok2 dah laa..bg tenang sikit jiwa tu..ni x abis2 mengutuk…

    • Anonymous

      January 4, 2019 at 2:57 pm

      bukan poyo… setepek padan muka… tu laa kutuk jodoh org lain lagi kan skrg penjilat2 paki ni kene buat muka besar tempayan tanggung malu wakakakkakaa
      dulu jiwa tak tenang masa kutuk2 org lain…. skrg lopak jd andartu dan2 korang tenang.. mampuiih hahahaha

    • Anonymous

      January 4, 2019 at 10:13 pm

      Ramai yg busuk hati kat dlm tu..tahu nk kondem je mcm diri bagus sngt.ko kata org andartu dh khwn ke??ada suami ko bhgia ke?ke lki ko dh kne sondol?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama