Selepas Setahun Ditutup, Taman Tasik Titiwangsa Akan Dibuka Semula

Travel

Selepas Setahun Ditutup, Taman Tasik Titiwangsa Akan Dibuka Semula

Taman Tasik Titiwangsa antara lokasi yang menjadi pilihan untuk warga kota beriadah bersama keluarga. Pada September tahun lalu, kerja-kerja pembaikan dilakukan untuk proses naik taraf. Kini ianya bakal dibuka semula pada Januari 2020 dengan pelbagai kemudahan dan fasiliti terbaru.

Tetapi harap maklum, pengunjung dinasihatkan untuk tidak berkunjung sebelum tarikh pembukaan dihebahkan. Ini kerana tiada pasukan sekuriti atau kontraktor ditugaskan kerana masih belum dibuka secara rasmi. Lagi-lagi sekiranya berlaku apa-apa kemalangan.

Advertisement

Untuk anda yang dah tak sabar untuk lihat wajah baru Tasik Titiwangsa ini, kami kongsikan beberapa gambar menarik fasiliti terbaru di sana.

tasik
tasik
tasik
tasik
tasik
Ada banyak lokasi menarik yang sangat “Instagramable” untuk pengunjung bergambar. Bagi mereka yang tinggal sekitar ibu kota, nantikan tarikh pembukaan rasmi Taman Tasik Titiwangsa ini. Yang penting, sama-sama lah kita menjaga kemudahan yang ada daripada dirosakkan individu tak bertanggungjawab.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...