Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Selepas Que Haidar, Rozita Che Wan Pun Nak Berhenti Berlakon

rozita che wan seksi

Nampaknya sorang demi sorang pelakon Malaysia dah nak retired daripada dunia lakonan. Nampak sangat tak boleh nak carik makan kat industri kita nie. Que Haidar dan Rozita Che Wan kedua-duanya pun nak berhenti berlakon sebab nak tumpu perhatian kepada perniagaan masing-masing. Que Haidar tak tau lagi dia nak berniaga apa, tapi kalau Rozita Che Wan rasanya berniaga bulu mata palsu.

Advertisement

Dan kepada para Dato’- Dato’ di luar sana yang menaruh minat kepada janda kedua terhangat Malaysia(sekarang status janda terhangat dipegang oleh Maya Karin), jangan risau sebab RCW berhenti berlakon bukan sebab nak kahwin. Untuk pengetahuan, RCW sekarang dah ada kekasih hati yang bekerja di Singapura. Single mingle lagi.

Kesian jugak kami sebenarnya kat pelakon Malaysia nie. Kalau pelakon Hollywood sekali berlakon boleh dapat puluh juta, pelakon Malaysia nak dapat puluh ribu pun payah kot. Itu tak kira yang kena kaput dengan produser yang buat muka tak reti nak bayar pelakon. Nampak sangat industri lakonan negara kita masih di bawah takuk yang tak boleh dibanggakan.

Apa-apa pun all the best buat Que Haidar dan Rozita Che Wan yang nak berniaga pulak lepas nie. Rancang elok-elok supaya boleh minimumkan segala risk nanti. Sekali lagi, all the best ~~

P.S: Dari korang leleh air liur tengok gambar RCW tue, baik korang leleh tengok gambar kereta Pak Arab nie. Marvellous ~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top