Written by AbangNara | April 19th, 2018

Abang Nara membesar dengan lagu-lagu nyanyian kumpulan KRU yang terdiri daripada gandingan 3 adik beradik Edry, Yusry dan Norman. Lagu-lagu seperti Janji Tinggal Janji, Apa Saja, Fanatik, Awas dan Di Dalam Dilema sememangnya menjadi siulan mereka yang sebaya dengan diri ini. Sedikit sebanyak, Abang Nara sedih juga dengan pengumuman pembubaran KRU selepas 25 tahun mewarnai dunia seni tanah air.

kru dibubarkan

Namun bak kata pepatah, setiap permulaan pastinya ada pengakhirannya. 25 tahun adalah satu tempoh yang cukup lama untuk mana-mana artis bertahan. Terima kasih diucapkan kepada KRU atas segala lagu-lagu, tarian-tarian dan persembahan-persembahan hebat sepanjang karier anda. Yusry, Sebagai tanda terima kasih atas sokongan dan juga bersempena pembubaran ini, para peminat KRU boleh menghadiri konsert terakhir mereka yang akan berlangsung di Istana Budaya pada 4 – 6 Mei ini. Tiket tengah laku bak pisang goreng panas. Jadi kenalah cepat.

kru dibubarkan

Apakah kenangan atau lagu favourite KRU anda? Abang Nara pasti ada beberapa buah lagu KRU yang anda layan terutama ketika clash dengan awek dulu. Hehehe. Kongsikan di ruangan komen. Apa-apa pun terima kasih sekali lagi buat Edry, Yusry dan Norman. Semoga berjaya di dalam apa jua bidang yang diceburi selama ini. Good luck and all the best.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to Selepas 25 Tahun, KRU Dibubarkan, Bakal Adakan Konsert Terakhir Mei Ini

  1. greenfingers says:

    Dgr2 terpaksa dibubarkan. Akademi kru kat cyberjaya pon terpksa ditutup, nk elakkan lg rugi. Tanah di cyberjaya tu pon kerajaan perak yg bg utk diorg bangunkan akademi under kru. Syg sgt, adik beradik kru ni sgt pndi berbisnes, musik diorg lebih ke hadapan dari org lain. Semoga diorg sukses dlm hidup msg2.

  2. Anonymous says:

    kru sbnarnya x pandai menyanyi…suara x sedap pun…diselamatkan dgn rentak rancak dan pesaing terhebat setakat 4u2c…eloklah pencen semua dan bertaubat…