January 2nd, 2019

Apabila pelakon Elfira Loy bernikah, ramai yang sudah jangka akan ada pihak ingin mengetahui apakah reaksi bekas tunangnya, Sufian Suhaimi.

Bagaimanapun, Sufian enggan memberikan sebarang komen lanjut mengenai perkahwinan pelakon itu.

Selamat maju jaya untuk Elfira dan pasagannya. Tiada apa yang ingin saya katakan sebab kami sudah lama meneruskan kehidupan masing-masing. Saya pun gembira menikmati kehidupan saya sekarang.

Terdahulu, Sufian berkata beliau sudah lama melupakan kisah cinta yang tidak menjadi itu dan meneruskan kehidupannya seperti biasa. Penyanyi itu meminta peminat dan netizen turut melakukan perkara yang sama. Berhentilah mengaitkan dirinya dengan Elfira ataupun apa sahaja kisah mereka sebelum ini.

Sumber Berita : Harian Metro

22 responses to “Selamat Maju Jaya Untuk Elfira Dan Pasangan – Sufian Suhaimi”

  1. Anonymous says:

    Drama bersiri SS ni tak habis2.’Provoke’ peminat supaya mengecam pihak yg lain.Acah2 sedih w/pun dah menyakitkan diri dah ‘ move on’. Takut lagu dah tak ada aura pada JL ke?

  2. Mira says:

    yang korang tanya pian kenapa lahaiiiiiii. biar la kat pian. haih

  3. sajat says:

    Kenapa aku baca article dari Beautifulnara dulu kala, dia buat BI?
    HAHAHAHA SUMPAH LAWAK

  4. pian kurakura says:

    tukar la spek tu dah mcm kurakura aku tengok..dgn muka mcm xmandi…

  5. Anonymous says:

    tengok kes fasha sandha…kecoh.
    last2?