Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin

Hiburan

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin

Sungguh pantas masa berlalu. Esok sudah hari raya rupanya. Di kesempatan ini, Abang Nara dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua pembaca BeautifulNara. Berhati-hati memandu di jalan raya semasa pergi dan pulang dari kampung masing-masing.

hari raya

Advertisement

Kalau makang ketupat, rendang dan lemang itu, jangan makan banyak sangat. Kang sakit perut kang. Kalau ada lebih tue, hulur-hulurlah kat Abang Nara. Paling penting, jangan main mercun. Kang tak pasal-pasal putus pulak jari. Apa pun selamat hari raya Aidilfitri kepada anda semua.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

16 Comments

  1. Pingback: Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin | HatiBlogger [dot] Com

  2. Raja minah jambu 24jam mengadap computer dh tukar kaler

    August 18, 2012 at 6:49 pm

    Selamat hari raya bang nara n keluarga ! bang nara balek kt kampong mana bang nara ? minah jambu dh sampai pn kt singapore rumah nenek minah jambu…..ang pow hari raya tkde ke bang nara ? lov u bang naraaaaaaa

  3. cicakiut

    August 18, 2012 at 4:48 pm

    Selamat hari raya abg nara… kalau ada terkutuk, terumpat, terkata macam man belon dan sebagainya harap dimaafi kalau abg nara terasa…

  4. Peminat setia Neelofa macam juga Abang Nara

    August 18, 2012 at 4:35 pm

    sama lah kita , encik Nara

  5. lANt0k leW

    August 18, 2012 at 4:18 pm

    selamat hari raya gak tuk beautifulnara n semua…..sedih x dapat cuti raya tahun ni :-(

    • selamat hari raya bang nara dan isteri!

    • drogan ball ada 7 biji semuanya

      August 18, 2012 at 10:50 pm

      salam aidilfitri kpd semua umat islam x kira dimana shj anda berada, kalau ad yg terasa hati dgn komen aku, minta maaf byk2 lah, saja jer gurau2 nasihat

    • Selitone

      August 18, 2012 at 10:06 pm

      Saya, Selitone…

      Ingin memohon ampun maaf kepada En. Nara dan isteri sekeluarga.. para artis, rakan pembaca dan pengomen dalam laman ini. Maaf jika ada yang terasa dengan komen komen yang telah saya taip selama ini.

      Dan yang terakhir… dinda Tiz ku tersayang… Abang ucapkan Selamat Hari Raya yer dikk… nanti kita main mercun bola sama sama… kang adik masuk jel…. abang Selitone ziarah bawak kuih dalam bekas kedap udara… romantik gitu…

      Muah muah muah buat para RAKAN B. NARA semua…!!!

      SELAMAT HARI RAYA…

    • drogan ball ada 7 biji semuanya

      August 18, 2012 at 10:58 pm

      selitone, x leh bla. ha3 salam sayang kt tiz zaqyah ker hahahah, mengamuk mak encik kt rumah kan malam2 raya ni hahahahha

      selamat hari raya, duit raya jgn lupa

Loading...