Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Selama Ini Aku Diam Demi Jaga Aib Suami” – Isteri Dedah Shuk Sahar Curang Lagi?

shuk sahar curang

Selepas beberapa bulan reda isu pergolakan rumah tangga personaliti Shuk Sahar, ianya kembali menjadi sebutan ramai dek isterinya yang meluahkan kecurangan lelaki itu bersama seorang wanita bersama Fara Salleh.

Menerusi entri di Instagram miliknya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah membongkarkan segala rahsia yang terpendam dalam hatinya.

Advertisement

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami. Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang.”

shuk sahar curangSumber : Redaksi  
shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Malah wanita itu yang mengikuti naluri hatinya telah menerjah rumah wanita tersebut namun pulang dengan hampa. Dia hanya disapa dengan lemparan kasut yang dipercayai milik Shuk.

“Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah. Aku dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan, kau usir aku. Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa dosa aku sampai aku kamu buat macam ni.”

Meskipun Instagram Rossalennah kini sudah ditukar kepada mod privasi, namun beberapa warganet telah berkongsi rakaman video di mana isteri Shuk itu berdiri di hadapan pintu rumah Fara Salleh.

Luah wanita itu lagi, dia berasa sangat lelah kerana perlu menghadapi dugaan perkahwinan ini. Sementara orang lain nyenyak tidur, dia perlu berkeliaran mencari di mana hilang suaminya yang sering meninggalkan dia dan anaknya.

“Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak. Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku dimana”

shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Bukan itu sahaja, Rossalennah turut mendedahkan bahawa dia sering menerima mesej dengan kata-kata makian oleh Fara Salleh.

shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Pernah dikaitkan dengan wanita yang sama sekitar Julai lalu, warganet yang membaca luahan hati Rossalennah nyata bersimpati dengan nasib yang menimpa wanita itu dan berharap dia bersabar dalam menghadapi dugaan ini.

SUMBER : Redaksi
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. Anonymous

    January 23, 2021 at 4:17 pm

    Orang laki muka macam batang penyapu patah memang suka curang kalau hendsem takpela jugak

  2. Anonymous

    January 23, 2021 at 3:51 pm

    Bile dah ada Harte MCM tu law gayanya.. tak fikir anak & isteri.. bukan bagus PON shuk nii melawak PON hambar ade pulak nak pasang lain.. lumrah laki yg dah Kaye sikit xkenal asal usul

  3. nani

    January 23, 2021 at 2:22 pm

    Why stay in toxic relationship?? Buat sakit mental dan organ dalaman sendiri je. Ada org beranak lagi konon nak bahagia semula. Nope! Lagi porak peranda. Just move on. Bila dah berpisah, masa tu baru lah dapat muhasabah diri dan perbaiki diri. Masa tu baru discuss rujuk balik. Kalau nak bermadu dgn perempuan mcm tu, seratus kali kiamat pun aku tak nak.

  4. Anonymous

    January 23, 2021 at 2:11 pm

    Muka macam tu pun ada hati nak curang dengan bini.

  5. papelah

    January 23, 2021 at 1:23 pm

    X faham camana ramai org spesis bella astillah ni. Yg pertama, ya semua org kesian dekat anak. Tapi ingatlah suami tu pinjaman allah pada kita. Kalau sanggup bermadu, kongsilah bersama madu. Kalau x sanggup bermadu, berpisahlah secara baik demi anak2.. teruskan hidup maju kedepan. Sibuk menangis..akhirnya kita akan dipanggil allah. Banyak masa sepatutnya gunakan utk akhirat..bukan guna utk kecewa dan menangis…

    • Jajaja

      January 23, 2021 at 2:02 pm

      Betoi kata papelah. Lagi cepat ibu ni angkat kaki, lagi cepat dia berdikari. Harta benda rumah kereta famous tu semua bersifat sementara, boleh cari kemudian. Yang penting si ibu dan anak2 bahagia. Tak yah kena kena pusing dengan Syuk. Syuk ni macam seronok jadi dambaan wanita. Yang wanita kedua ni, aku yakin kena spin dengan Syuk. Aku tak salahkan wanita kedua naik hantu.

      Syuk – doakan saja satu hari dia insaf dan kembali kepada hakiki kehidupan sebenar.

Loading...
To Top