Selalunya “Orang-orang Biasa” Yang Nak Berlagak Ada Bodyguard, Hidup Dalam Ketakutan – Fasha Sandha

Hiburan

Selalunya “Orang-orang Biasa” Yang Nak Berlagak Ada Bodyguard, Hidup Dalam Ketakutan – Fasha Sandha

Pelakon jelita Fasha Sandha memang dikenali dan mempunyai jumlah peminat yang ramai. Meskipun, ada kalanya seseorang artis itu boleh terdedah kepada bahaya kerana wujudnya “stalker”, Fasha bagaimanapun memberitahu beliau tidak perlu menggunakan khidmat pengawal peribadi untuk menjaga keselamatan diri dan anak-anaknya ketika berada di luar rumah.

Advertisement

Fasha percaya, Allah SWT akan sentiasa melindungi mereka dan tidak perlu merasa takut.

Pada masa yang sama Fasha menerusi kapsyennya di Instagram seakan “menyindir” seseorang dan perkara itu turut diakui oleh netizen.

Zaman sekarang macam-macam perkara tidak dijangka boleh berlaku. Pada pendapat kami, kalau sudah mampu apa salahnya untuk ada pengawal peribadi demi keselamatan diri.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

74 Comments

  1. Penyampah sendat

    February 23, 2018 at 12:51 pm

    Muka dan bibir ala2 mcm penggoda lelaki bila berselfie.. Siap mata kuyu2..meluat je tgk.. Xde siapa nk pun.. Mulut mcm longkang dan hati busuk.. Masih xpuas hati tgk kebahgian ND.. Konon2 bajet perangai baik dan ramai kwn.. Pigi dahhh.. Sll puji diri sendiri..xde siapa nk puji pun.. Masuk bakul angkat sendiri.. Konon2 dia lah artis terlaku dan femes.. Femes dan perangai tak sepadan. .. Mmg sesuai watak dlm syuga ke2.. Perampas dan pendengki.. Muka tak manis langsung.. Konon2 dia lah terbaik.. Terpancar sgt npk muka tu hati xbahgia.. Porahhh.. Mmg patut pun kena halau kt majlis nd dulu..menyebok je kt situ

  2. tak gitu

    February 23, 2018 at 12:33 pm

    bia la org biasa nk pasang bodygd..ade la pekerjaan tuk org lain..bia pn org biasa yg pasang bdygd..janji gaji dibayar..bukan hutang

  3. bawang merah

    February 23, 2018 at 12:13 pm

    ni lah retis .. kalau orang kata dia kemain la marah konon2 retis ni kena la begitu begini tapi bila dia kata orang sedap je… zasssssss…lantakla dia nak pakai bodyguard ke makguard ke janji dia bayar tak minta duit rakyat marhainnnnn…

  4. Anonymous

    February 23, 2018 at 11:47 am

    Muka dan bibir ala2 mcm penggoda lelaki bila berselfie.. Siap mata kuyu2..meluat je tgk.. Xde siapa nk pun.. Mulut mcm longkang dan hati busuk.. Masih xpuas hati tgk kebahgian ND.. Konon2 bajet perangai baik dan ramai kwn.. Pigi dahhh.. Sll puji diri sendiri..xde siapa nk puji pun.. Masuk bakul angkat sendiri.. Konon2 dia lah artis terlaku dan femes.. Femes dan perangai tak sepadan. .. Mmg sesuai watak dlm syuga ke2.. Perampas dan pendengki.. Muka tak manis langsung.. Konon2 dia lah terbaik.. Terpancar sgt npk muka tu hati xbahgia.. Porahhh..

  5. Anonymous

    February 23, 2018 at 2:06 am

    ND dah bahagia yg kau jadi penyondol pun x bahagia, badan pun da gemok, x abis2 nak menyindir org, kesian org dah kemana2 dia masih kat takuk tu, kalau perangai elok mulut jaga, ramai jer lelaki nak walaupun da gemok, ni sbbkan mulut x de insuran x berlaki la kau sampai tua…

Loading...