February 22nd, 2018

Pelakon jelita Fasha Sandha memang dikenali dan mempunyai jumlah peminat yang ramai. Meskipun, ada kalanya seseorang artis itu boleh terdedah kepada bahaya kerana wujudnya “stalker”, Fasha bagaimanapun memberitahu beliau tidak perlu menggunakan khidmat pengawal peribadi untuk menjaga keselamatan diri dan anak-anaknya ketika berada di luar rumah.

Fasha percaya, Allah SWT akan sentiasa melindungi mereka dan tidak perlu merasa takut.

Pada masa yang sama Fasha menerusi kapsyennya di Instagram seakan “menyindir” seseorang dan perkara itu turut diakui oleh netizen.

Zaman sekarang macam-macam perkara tidak dijangka boleh berlaku. Pada pendapat kami, kalau sudah mampu apa salahnya untuk ada pengawal peribadi demi keselamatan diri.


74 responses to “Selalunya “Orang-orang Biasa” Yang Nak Berlagak Ada Bodyguard, Hidup Dalam Ketakutan – Fasha Sandha”

  1. anonymous says:

    byk betul haters FS kat sini adakah zaman kemashuran bakal berlabuh tapi betul lah bila tgok drama FS nambak besar semacam tegap macam lelaki kalau watak inspektor memang lepas hi hi hi sowi FS

  2. Melur pagi says:

    Muka dan bibir ala2 mcm penggoda lelaki bila berselfie.. Siap mata kuyu2..meluat je tgk.. Xde siapa nk pun.. Mulut mcm longkang dan hati busuk.. Masih xpuas hati tgk kebahgian ND.. Konon2 bajet perangai baik dan ramai kwn.. Pigi dahhh.. Sll puji diri sendiri..xde siapa nk puji pun.. Masuk bakul angkat sendiri.. Konon2 dia lah artis terlaku dan femes.. Femes dan perangai tak sepadan. .. Mmg sesuai watak dlm syuga ke2.. Perampas dan pendengki.. Muka tak manis langsung.. Konon2 dia lah terbaik.. Terpancar sgt npk muka tu hati xbahgia.. Porahhh.. Mmg patut pun kena halau kt majlis nd dulu..menyebok je kt situ

Loading...