“Selalu Kalau Balas Tu Tanda Tengah Koyak!” – Balas ‘Tak Kisah’ Dikecam Nyanyi Lagu ‘Dawai’, Netizen Perli Sharifah Zarina

Hiburan

“Selalu Kalau Balas Tu Tanda Tengah Koyak!” – Balas ‘Tak Kisah’ Dikecam Nyanyi Lagu ‘Dawai’, Netizen Perli Sharifah Zarina

Sedar diri teruk dikecam susulan menyanyi lagu Indonesia yang kini tengah trending iaitu Dawai, penyanyi Sharifah Zarina tampil membuat video ‘khas’ untuk netizen yang mengecamnya.

Dalam video pendek yang dimuat naik di akaun TikToknya, Sharifah Zarina berkata ‘ada aku kisah’ terhadap netizen yang mendakwa dia nyanyi sumbang.

Advertisement

Video tersebut telah meraih perhatian pengguna TikTok, rata-rata meninggalkan komen perli terhadap penyanyi itu.

Kebanyakkan netizen berkata jika benar dia tidak kisah dengan kecaman yang diterima, sepatutnya Sharifah Zarina tidak membuat video seperti itu.

komen

komen

Sebelum ini, Sharifah Zarina berkata dirinya tetap berpuas hati dengan persembahannya biarpun netizen mendakwa kedengaran sumbang dan tidak enak untuk didengari.

Sharifah Zarina
5 months ago

"Penonton Dalam Dewan Kata Suara Saya Sedap" - Dikecam Suara Sumbang, Sharifah Zarina Tetap Berpuas Hati

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...