Written by Irsa | September 13th, 2019

Nama Neelofa memang sentiasa menjadi sebutan orang penting dalam dunia fesyen. Bahkan, setiap kali ada pertunjukan fesyen mewah di luar negara, Neelofa pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menghadirkan diri.

Pun begitu, rakyat Malaysia sentiasa tertanya-tanya dengan konsep pemakaian yang cuba disampaikan oleh wanita itu. Kadang-kadang ia terlampau pelik sampai tak tercapai akal rakyat Malaysia.

Akhirnya, Neelofa berjaya meraih pujian daripada pengkritik hebat iaitu netizen Malaysia baru-baru ini. Busana yang dikenakan oleh wanita itu sepanjang di New York Fashion Week mendapat komen positif daripada netizen. Mereka menyukainya kerana saiz pakaian yang dikenakan itu bersesuaian dengan dirinya yang mempunyai ketinggian orang Asia.

neelofa

neelofa

Bukan itu sahaja, Neelofa turut memenangi anugerah Paling Hollywood selepas dia menyarungkan pakaian yang direka sendiri oleh pereka tersohor iaitu Michael Kors. Jaket yang bermotifkan harimau bintang itu nampak menawan apabila digandingkan dengan tema warna hitam.

neelofa

neelofa

Bukan itu sahaja, wanita itu telah distailkan sendiri oleh pereka Tommy Hilfiger mengikut daya kreatifnya.

neelofa

Benarlah fesyen yang cantik itu harus diukur mengikut pakaian model itu sendiri. Kena ada tangan mahir yang tolong hiaskan baru dapat hasil yang memuaskan!

Sumber: Blog

34 responses to Selalu Dikritik Fesyennya, Kini Neelofa Terima Pujian Netizen Semasa Di New York Fashion Week!

  1. Abdullah yusoff says:

    Yg kau orang kutuk sangat dia tu, apa yg dia dah buat? apa?kau orang sendiri baik sangat ke? sampaikan ibadat haji orang lain boleh dinilai mabrur atau tidak! siapa kita sebenarnya? kalau kita rasa kita ni baik sangat, apakah kita sedar bahawa bersangka buruk kepada sasaorang adalah dosa ! dimana baiknya kita? tak pasal2 dapat dosa kering! nilailah sasaorang secara positif!. Sebelum menilai orang lain nilailah diri sendiri dulu! janganlah perasaan dengki dan tak dapat apa yg dia dapat ,maka segala apa yg dia buat semuanya tak betul, yg betul yg baik hanyalah kita, walaupun tak buat apa2,

  2. Anonymous says:

    Sudah2 la.. Netizen nowadays mulut macam puaka.. Kritik hati dan diri sendiri dulu la blh tak.. Apa yg korang tulis tu menunjukkan hati korang yg hitam dan busuk …

  3. Viviana says:

    Aku tengok ramai org2 kite terutama yg berhijab pergi overseas pakai camni. Korang ni sebenarnya malu kan nak pakai hijab? Takut dituduh membawa ideology terrorisme ke huh? Atau takut dikecam dan di dislriminasi? Buat2 la gaya hip hop lah, pakai hoodie lah, mcm gypsy lah..mcm2 fesyen kelakar pelik2! Kat Msia boleh je pakai tudung bawal mcm orang Islam biasa kan? Nampak hipokrit disitu.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini