Written by Bella | June 26th, 2019

Pelbagai kontroversi dan ujian melanda hidup penyanyi Aliff Aziz sehingga dia kini hilang arah, ‘lemas’ dalam kemurungan. Sejak dia bercerai dengan Bella Astillah, Aliff tidak lagi menjadi dirinya sendiri.

Ada sesetengah netizen menganggap apa yang berlaku kepada Aliff kini adalah kifarah ats segala kesilapan yang dia lakukan sebelum ini.

Aliff mengakui dia memang banyak melakukan kesilapan tetapi dia kini mahu berubah menjadi insan yang lebih baik.

Saya mengakui silap yang telah saya lakukan tapi sebagai manusia, selagi saya masih hidup saya boleh berubah. Selepas bercerai dengan Bella, saya melalui fasa bukan menjadi diri saya sendiri.

Saya rasa teramat kehilangan dan mungkin disebabkan itu saya tersilap langkah.

Dugaan dan kekecewaan tidak dinafikan mampu membuatkan manusia itu tersungkur. Namun, kami berharap Aliff janganlah terus tenggelam dalam kegelapan dan terus istiqamah untuk berubah.

Sumber Berita : Sinar Harian

14 responses to Selagi Saya Masih Hidup Saya Boleh Berubah – Aliff Aziz

  1. Anonymous says:

    eh…senyap sebulan boleh tak singapork ni? pergi jumpa pakar sakit jiwa la.

  2. LittleMissKunt says:

    sudah la brader…lu nak bella tu sebab lu nak berlakon dan senang duduk m’sia kan? mana bohsia2 lu yg mcm ayam pencen tu.. tengah period erk?

  3. Alololooooo says:

    Tak nampak pun kt mana istikamahnya :(((

  4. kelly says:

    kalau ada masaalah lepas tu pegi teguk air kencing setan malam2 mana tak sewel mcm ko ni. eh sudahlah….rimassss!!!

  5. Anonymous says:

    putar sane, putar sini… kes curi handbeg apa cerrr?

  6. Mia says:

    Bodoh! Sendiri buat sendiri yg sakit jiwa. Badan besar otak kecik.

  7. Kak Tina says:

    Tersilap langkah berkali2?. Bukannya kanak2 yg blum tahu berfikir. Buktikan dulu kamu benar2 istiqomah & berubah menjadi baik.

  8. damai says:

    dia tu sebenar x ada job, tu yg beria2 nak patch up dgn Bella, so biar dapat job balik, bukan nak Bella sgt pun. tahu pula selagi dia bernyawa blh berubah, dah tu gitu, knp hang g mabuk2 buat tattoo segala, jgn konon anda adalah victim. Berubah lah secara senyap dan jgn ulang lagi perangai x matang awak itu

  9. Peah says:

    DRAMA JE LEBIH AA NI

  10. tecit says:

    ni bakal jadi sewel mcm pelakon ape ke namenye tu. baring kt kubur tu. penah kawan baik dgn fouziah ghous tu. aduhaiii apekenamenye aku lupe

Leave a Reply to kelly Cancel reply